perjantai ilta. ryypätty iha rauhallisesti oulussa tuli mentyä grillille jossa mannet törkeästi etuili vaa ei voinu tehä mitää ku niitä oli 6 ja mä olin kahestaan heikon kaverini kanssa. ja sit puol2 yöllä ois pitany menna kotia vaa minähän löysin jatko paikan. menin sinne tuli otettua lisää sit keksittiin et lähetään taksilla saunomaan 30km päähän päästiin saunaan 5 aikohin. kaverin kans tuli et ny lähetää pihalle alasti kello jotai puol7. riehuin vähä aikaa siinä pihal alasti,eli jos o havaintija ni saatoin olla mä ja voi kertoa misä ku e ite tiiä. soitteli kaikil ja paljo kukaa ei vastannu ja ne jotka vastas oli nukkumasa. pahimmat oli ku semmosille joiden numero o mut en oo pitäny yhteyttä moniin vuosiin. sit lähettii taksilla takasin nukkumaan puol 8. heräsin kello 13 ku kaveri soitti et olit soittanu. heti ylös vaikka taisin olla viel ihan päissään. kävi kaverilla. kotia nukkuu. kello 19 lähdin pyörälenkille pahaan krapulaan. laitoin sit sen jälkeen nukkuun ja heräsin tossa 2t sitte ja ny e juo enää koskaan niin paljon enkä myöhään.