Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eihä täs oo mitää järkee. Päässä seisoo ja silmät täpittäää!
HUomenna on darra, mä lupaan! :dance2:

nyt kyllä voisi samoilla silmillä valvoneena vetää vielä kunnon kaljat ja sammua jonnekkin pusikkoon..

torstaistaist lauantihin sitä keppanaa eni ja ny sit 15 tunnin sammuksissa ollessani havahduin jälleen tähän hassuun maailmaan:)

Vedin muuten perjantaiyönä unet jossain random rappukäytävässä.. :D mitää hajuu miten oon sinne päässy tai menny mut aamulla heräsin sielt ja oli vähä mitä vittua olo :P Joku mimosa heittäny kumminki pihalle..

Just kotiin päässeenä on sellanen olo et vois ottaa pienet unet jahka saan syötyä jotain... Ei helvetti että voi väsyttää paljon :zzzz:
Ihme kyllä ei ole edes krapulaa. Noh, kai sekin sieltä vielä tulee.

Nyt on jussit vietetty. Perjantai aika rauhallisesti ja eiline piti olla rauhallisempi mut kaveri toi valko viinii ni muisti hävis 1 jälkee:rock: Mut kovaa krapulaa ei kyl ollu kumpanakaa päivänä

Häiriintyny olo ku täs koittaa nyt kolmen päivän jälkeen selvitä. Muuten vois tänki viel ottaa, mutta huomenna töihin...

Kahen päivän aikana 40+ bissee ja hienosti meni.. Parit lattiaoksennuksetkin kuulemma, eilinen vähän rauhallisemmin :D Onneksi jussi on vaan kerran vuodessa :piis: Tekis mieli tänäänkin riipasta mutta huomiset työt pakottaa jättään välistä.

Vittu saatana. Ihan siistiä oli mutta joskus yöllä kun lähettiin bileistä frendin kämpille ja nukahdin sinne niin yks pelle saksi mun lettii kulmakarvoja:dance: nyt saan kulkee lätsä päässä niin kauan kun hiukset kasvaa takas pari senttiä ku on kalju kohta keskellä päätä:itku: Oli kaveri ilmeisesti niin mustis ku ei muijat lämmenny sen örveltämiselle:rolleyes: muistan vaan että suolas pari kertaa illan aikana... no viinaa ja bisseä uppos pari päivää ja siistiä oli:kippis1:

Tietääkö muuten kukaan miten nopeasti kulmakarvat kasvaa takas ja miten nopeastiletti kasvaa takas tommoseen kaljuun kohtaan:itku:

Jos kulmakarvat vedetää koneella ihan sileeks ni menee about kuukausi ni alkaa näyttää jo suht terveeltä.

Edit. riippuu tietysti ihan ihmisestä, kaverilla vierähti kuukausi moiseen.

Paska RMJ oli tänä vuonna. Ei ole mun elimistöä luoto kolmen päivän ryyppäämiselle. Juominen aloitettiin siis torstaina klo 12.00 ja lopetettiin tänä aamuna klo 07.00.
Olo on melko vainoharhainen.

Pari päivää tuli vedettyä, ei darraa tai pahaa koomaakaan edes. Ihan vitun täysii vaa. TÄYSIIII...

Ohhoh, olipa rankka juhannus. Kova känni vieläki pääll ävaikka en oo 10h ees juonu mitään :kippis1:

Tuli eilen puhallettuaki semi kovat lukemat :rock:

Back
Ylös Bottom