Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Nii se pitääki ilo ottaa irti! Ittsel vasta intti tammikuus edes, mutt vittuuku työntekokaa kiinnosta. Kohta loparit tiedos todennäkösesti.

No en tie eoikeestaan et risooko itte duunis edes mitää, se on varmaan vaan se ku kesä ja vittu pelkkää duunii pitäis vääntää.

sehäse kyl. iteki olin tos raksal vääntää, onneks ny lomaa, otan keittoo ja elän kerraki kunnol. vittuku naisasiat vituttaa vaa AINA, mikä vittu siin on et ne ei voi ikinä olla hyvi, ei saaaatana. nohhh, kai tää tästä ku juo karjalan pullo kerrallaa takasi.

Ne asiat ei oo kyl ikinöä kondikses. Ei pysty kässää.
3 bissee enää itel ku kävin kaapil äske...

årayer väärin. ne on aina pielessä oli varattu tai ei. voi vittu, taas aivan vitu n solmussa kaikki ei saaaatana. huhhuh, helpoin ois ku leikkais lerssin irti ja lopettas moiset hommat kokonaa. PRAYER mite jussit? onko jekut juotu?Å :D

Jos preijeril on jekkuu viel ni eiköhä me lähte goldi pienelle visiitille viel? Otetaa viel yks päivä tästä ni eiköhä siihe olis hyvä sit lopettaaki.

Jekkua pitäis olla (PITÄIS) vielä se 8 litraa.
Strohia (80% namnm) litra
Jotain random shamppiksia random määrä
Kaljasta en tiedä ne ei lopu vaikka kaatais viemäriin 24/7707 tulkaa vaan saatana
Me täällä Perkeleen kanssa teitä odotellaan.

EI! Kävin kiertääs ympäri eikä tääl ollu enää ketää jhereillä mun lisäks?! Tää on taas tätä.

sama. isäntä ja tyttöystävänsä nukkuu ylhäällä, pari jannua sammuneena sohvalla ja meikä dataa keittiössä. missä se kisakunto, ei saatana. hähäh mut koht lähtö ysikymppisten bileisii YEAAAHHHH BUDDYYY, vittu et himoitsen teinitussua :dance: :D

kyllä kyllä! kovat kekkerit melusta päätellen, lähen niin kohta harjaamaan tussua koha kyyti tulee D: hähähäh tästä tuleeki viel ihan hyvä juhannus :D

haha, no ei luulis joo, mut oon kuiteki pien ja herkkä ;D eilenki oli kovaa painia kaupungilla, tietääpä jannu paikkasa taas kastijärjestyksessä. :D sellasia kelpaaki ojentaa, naistenhakkaajaaa en voi ymmärtää ikinä oli syy mikä tahansa.

Back
Ylös Bottom