Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joku soitti eilen kissalan pojat meikäläisen ovelle. Pollareiden mukaan mun cribseiltä on kuulunut ERITTÄIN HÄIRITSEVÄÄ soittoa, laulua sekä huutamista, USEANA PÄIVÄNÄ YHTÄJAKSOISESTI. Ihan hyvin sinänsä, sillä kyseessä oli vasta toinen pämppäyspäivä ja yksin ollessani olen hiljainen vuokralainen.:arvi:

Mä tein sen, mä join pullon kossua, siitä tulee känniin, se on niin hassua
Pullo kourassa me nurmikolla istutaan, juhannusta me juhlitaan
Turpa kii, mä oon pelti kii
Turpa kii, mä oon pelti kii tänään

Mä väärinkö siis tein, kun mä pullon festari-alueelle vein?
Mä väärinkö siis tein, kun mä pullon festari-alueelle vein?

ÄLÄ MUSSUTA!

MIKS MÄ

Kolmatta päivää putkeen juhlimassa juhannusta oluen ja viinan voimin. Tänä aamuna oli pakko ottaa pari tasoittavaa. Alkaa vaan jo perkele tässä vaiheessa iltaa väsyttämään kun tuota univelkaa vähän jo alla. Noo, huomenna/maanantaina sitten alkaa se vitun "parempi elämä" taas vähäksi aikaa kesätyön myötä ja jospa sitä treenaamaankin taas alkaisi edes vähän totisemmin ettei ihan pääse kunto tippumaan. :hyper:

Parhautta, istun täöl kaverin kämpillä koneel, kuuntelen räbää ja kumoon bisseeeiI! Kihta saunaki pitäis olla valmis!

np: Cold World Hustlers - Cold World

I'M A COLD WORLD HUSTLER NIGGERRRR!

huhhuu vittu nää muut ei vaan osaa, tänään on ollu aika hiljanen iklta. ite jäin viel dataa muut nukkuu. 200m ois hinmaan mut oon täs hetken. eilen oli kovat nileeet, todin tunnelma latisut,puolituttu mulle kaveveretten kavweri lähti parempaan paikaan tonne ylös. :( RIP

Aah, vittumaisia tommoset aina. Mut ei mitää Goldi, pileet jatkuu nii kaua ku pystys pysytää! :D

ei ollu oikee jannu saamnaan puukosta. hyvät lähtee aina ekana.
mut kyl mwikä täs vielä kepittää, pakkis auki ja youtubeasra soi räppi,välil kiva miettii yksinään itekseen syntyjä syviä-. tajuu miten hyvin loppujen lopuks asiat itellään on,.

Näohän se on. Väärin, ei siinä mitään muuta.
Ei mutn tosiaan joo ihe helmi joskus vaa yksi kumoo bissee, paukuttaa lempimusaa ja keilailla vaa.

En tulin tänään himaan päiväl ja siitä smantien melkei lähi tänne kaverille tinailee.
Mut tieksä Goldi mikä biisi kuunnella nyt! Juutuuppu auki ja; Foesum - In The Wind

Kauneinta tähän väliin!

laitoin soimaan, avian päälikkökamaa foesum ollu aina. autossa tulee aina soitettua. ikkunat auki ja ajelee hiljalleen, aiva nvitun hienoa. <3 millo jarkkou lähetään kepille kimpassa, otetaa karukoo ja muut taakit äijät peesii :D

Foesum on joo ihan päällikköö kesäkamaa! Ja todellaki ton vois tioteuttaa joskus viel!
Tieks äsken ruipes tuleen jo perus känniahistuksia ja pelkoja. Näin jotain vitun outoo vaan menevän tosta vierestä?

Hei tuli tällee ofitopikkina mieleen kui vitun pienestä voi tulla maailman paras olo.
Viimevkl joskus 6-7 aikaa aamul ajeliun himaan jostaki frendiltä, aurinko nousi ja just lähti levyltä pyöriin 3-6 Mafia - In Da Summa. Liikutuin.

meikä on ny ollu kolme päivää täs enemmän vähäemmän maistis, kivaa ollu kyl. hankalaa vaan ollu ku jannut on nii paskana tosta tapahtumasta, oli niitte hyvä kaveri.
oliks himoksella millaset kekkerit

Ihan asialliset kekkerit oli. Meikä vaan on aina semmonen ku pöhnään ni en tarvis muutako jonku paria hyvää kaveria, musaa ja bissee. Harvemmin ite tykkään nii paljo tommostista isoista touhuista.

Edit. Ja pystyn kyl uskoon kui paskana tommosesta on. Rupes itteeki vituttaan oikeen.

jjoo, olihan tosta lehessä juttua. kouvolassa sattu.
kaverit bisse ja musa tekee kyl tunnelman. vittu kohttahan täs pitää inttii mennä, otan kyllä niin ilon ityi viel näist viikoist.a

Back
Ylös Bottom