Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Alkoholi on taitolaji. Ah, sweet alcohol, easies the pain. Kai sitä nyt ryyppää kun koneet hajoo ja lunta sataa.
Niinkuin miljonääri-Jussi Jussi Lapanen sanoi niin chin chin eli :kippis1:

Vaikka Suomen kesä on lyhyt niin kyllä naiset on silloin niin kauniita että...

Niinkuin miljonääri-Jussi Jussi Lapanen sanoi niin chin chin eli :kippis1:

Vaikka Suomen kesä on lyhyt niin kyllä naiset on silloin niin kauniita että...
Tässähän vielä kerkeis iltaterassille kattomaan mirkkuja. Eli siis öögaan.

enpäs muuten olekaan vetänyt koskaan pakkiskännejä. Enkä muuten vedä nytkään.

Possua vartaissa, lohkoperunoita ja Velkopopovický Kozel Originaalia + lämmin aurinkoinen sää

Eipä voisi mukavammin kesäloma alkaa

Tuo ei ole leikin asia.Mä en ymmärrä minkä takia sä vapaa ehtoisesti alat muuttua isäs kaltaseks vaikka sulla on realistiset mahollisuudet kirkkaaseen tulevaisuuteen.

Hei kiitti tsemppauksesta! Eiköhän meillä kaikilla ole pikku paheemme :) (edelleen denial vaiheessa... )

Hitto nii joo, frendit lähti kaupunkii paari ja jättivät vanhuksen kotii neppailee:( No kait sitä pitää sit mennä käymää konkelilla tos paikallisessa kuppilassa. Juuvaa ny toi olut pois ni sit mennää:kippis1:

Ittelleen valehtelu ei johda koskaan mihinkään hyvään.

Hei, vaikka sä oot usein oikeessa, niin meitä on kahta ääripäätä alkoholin nauttimisessa: mun kaltaset, jotka juo kohtuullisen määrän ja on aina operatiivisessa kunnossa seuraavana päivänä (myös muiden kuin itsensä mielestä) ja sitten sun kaltaiset, jotka kun lähtee ottaan, niin on pahimmillaan kolmekin päivää pois pelistä. Kokonaiskulutus on ehkä jopa sama, mutta kuka osaa sanoa kumpi on parempi?

Hei, vaikka sä oot usein oikeessa, niin meitä on kahta ääripäätä alkoholin nauttimisessa: mun kaltaset, jotka juo kohtuullisen määrän ja on aina operatiivisessa kunnossa seuraavana päivänä (myös muiden kuin itsensä mielestä) ja sitten sun kaltaiset, jotka kun lähtee ottaan, niin on pahimmillaan kolmekin päivää pois pelistä. Kokonaiskulutus on ehkä jopa sama, mutta kuka osaa sanoa kumpi on parempi?

Kieltämättä tossa on hyvä pointti.Mutta mun mielestä sulla on ongelma alkoholin kanssa.Koita olla 3vko ilman alkoholia ja todista että mä oon väärässä.

Kieltämättä tossa on hyvä pointti.Mutta mun mielestä sulla on ongelma alkoholin kanssa.Koita olla 3vko ilman alkoholia ja todista että mä oon väärässä.

Viimeks se oli kuukaus mitä ois pitäny lla juomatta että todistaisin... no mut vedä ihan mitkä johtopäätökset haluat niin en ole ainakaan kesällä. Tuskin muulloinkaan. Mutta todista sä mulle että voit juoda pullon viiniä tai jokusen bissen jättää se siihen ja mennä tyytyväisenä nukkumaan.

Vittusaatana, toista päivää kanuuna, ei maistu ruoka eikä tupakki, meinasin kuolla kuntopyörän niskaan ja masentaa yleisesti, niinku krapulassa aina jos vähänkin on töhöillyt. Ja mähän töhöilen!

Kaljaa kun saan, niin sattuu ja tapahtuu, viinasta lähtee mopedi täysin käsistä ja siihen ynnätään alastomuus ja estojen postuminen sekä täydellinen, siis totaalisen täydellinen moraalin puute ja välinpitämättömyys(ei sen kännissä niin väliä) niin saadaan perus Hokusetti kasaan. Ei tapahtunut tällä kertaa pahempia, mutta se on viiltävä tunne, kun kunnon höyryissä väsää jotain ja se tuntuu sillonkin jo häpeälliseltä ja morkkista aiheuttavalta, niin välähtää vaan mielessä että juoppas poika nyt taju kunnolla pois, koska jos muistat nää jutut aamulla niin hirsipuu on enemmän kuin lähellä.:wtf:

royaliin on laitettu tanko ja mun pitaa tanssia sita stringeissa :/

Edit: ja ettei menis otksi niin otan varmuuden vuokzi minttusnPsin

Nyt on käytävä nukkumaan, ei maha mitään.. Väsyttää niin kovin!!?

vittuu tätä tää taas on

Katoha huomenta kaikille. Pää ompi vähä kipee mut jos sitä lähtis pizzapoikii korjailee oloo päiväl ni helpottas?

Eilen tuli otettua muttei kyl olan takaa, eikä mitn rapulaa :) nää 6h yöunet on taas mahtavat ..

Back
Ylös Bottom