Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Annoin kuningas-alkoholille vallan viimeviikon perjantaina ja lauantaina. Join muutaman oluen kumpanakin iltana, ja euroviisujen kunniaksi hieman vahvempaakin (8%) lasillisen. Sama kaava tulee toistumaan tälläkin viikolla. Sama kaava toistuu oikeastaan joka viikko. Viinanperkeleeseen en ole koskenut vuoteen. En ole alkoholisti, tai jos olen niin on denial-vaiheessa.

Tänään tinaillaan, huomenna korjaillaan ja lauantaina sitte juhlistetaan ylioppineisuutta.

Huomenna:kippis1: Ja kaikki teiniämmät kaupungilta mun mukaan :kuola::whip:

Lauantaina on nuorempia;) Eilen olin mökillä, kaljaa meni se 12 ja pullo viinaa. Huomenna ehkä, lauantaina sitten kunnolla:kippis1:

Annoin kuningas-alkoholille vallan viimeviikon perjantaina ja lauantaina. Join muutaman oluen kumpanakin iltana, ja euroviisujen kunniaksi hieman vahvempaakin (8%) lasillisen. Sama kaava tulee toistumaan tälläkin viikolla. Sama kaava toistuu oikeastaan joka viikko. Viinanperkeleeseen en ole koskenut vuoteen. En ole alkoholisti, tai jos olen niin on denial-vaiheessa.

Mun mielestä olis korkee aika kattoa peiliin.:jahas:

Mun mielestä olis korkee aika kattoa peiliin.:jahas:

Puhut asiaa osku, kuten aina. Mä vietän aika paljon aikaa peilin edessä... mut hei, mä ymärrän mitä sä tarkoitat.

Hei kaikki pakkiksen peruskoululaiset, amikset ja lukiolaiset (ja miksei muutkin koulunsa päättävät), onkos kovia juhlia tiedossa?
Ja voihan tietty vanhemmatkin juhlia meidän nuorempien suurta päivää. Kunhan ei sekaannu naisiin <16vee.

Hei kaikki pakkiksen peruskoululaiset, amikset ja lukiolaiset (ja miksei muutkin koulunsa päättävät), onkos kovia juhlia tiedossa?
Ja voihan tietty vanhemmatkin juhlia meidän nuorempien suurta päivää. Kunhan ei sekaannu naisiin <16vee.

Kovista juhlista en tiedä, mutta kai se on tänään illalla jo aloiteltava. Huomenna sitten kunnolla, ja katsotaan mitä ilta/yö tuo tullessaan...

Edit. Niin ja kouluhan ei vielä kokonaan pääty vaan lukion 2. vuosiluokka.

Kyllä, tästä illasta en vielä tiedä mutta juomat ostan valmiiksi. Tänään tossa koulun jälkeen yks tyttö sano että näemmehän huomenna, joten kait se on pakko ottaa huomenissa.

Nytten 3 viikkoa on menny silleen että ehkä kerran viikossa saanu ittensä salille ja ruokavalio aikalailla ollut tavis-pöperöjä, alkaa jo kropassa näkymään... Vituttaa... Eli ei tekis toisaalta mieli yhtään juoda mutta toisaalta taas kyllä...

Eile oli hyvä ilta. Kaljaa oli ja hyvä seura ja ilma mitä mahtavin. Yöllä mentii baarii mut eipä sielt jääny mitää kätee muutaku kuitteja. Aamulla oli lievä darra mikä on jo helpottanu. Huomenna uusiks :kippis1:

Kohta nostelemaan naapuriin kiviä kun ei noista kyniksistä oo minkää tekijöiksi:hyper: Jospa sitä sen jälkeen juhlistaisi viikonloppua muutemalla huurteisella:kippis1:

Jospa sitä tänään muutaman ottais koulujenloppujen kunniaks, muttei liikaa kun huomenna joutuu meneen tuttavan lakkiaisiin :D Hieno olla sielä sitten hirvees darras.. :urjo:

Back
Ylös Bottom