Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
eile kuskailin kaveria joka laattaili aika monta kertaa illan aikana ja lopuksi heitin sen vielä yhden hoidon luo, jota se ensin hiplaili koko illan. Tänään sama kaveri kuskina minulle, voisi ottaa saman setin kuin se mutta tuplasti kovemmin :dance2:

Upee ilta eilen hyvässä seurassa raskaan viikon päätteeksi. Aloitus sviitissä hotellissa, vanhojen aikojen muisteloita parvekkeelta samalla seuraten auringon laskua meren yllä. Nostalgisesti pussikaljojen kanssa bussilla keskustaan ja tanssia aamuyölle asti. Tänään vain lievästi hassu olo johtuen aamuun asti valvomisesta. Muotimessuilla oli hyvä loivennella hieman ja tänään vielä kevyesti jatketaan Euroviisuja katsellessa. Hyvä fiilis! :)

Juu, hyvin sujuneen treeniviikon päätteeksi kevyet kalsarikännit tuntuvat mukavalta! Vähän olutta alkupaloiksi ja ja vähän enemmän viinaa pääruuaksi, mitä lienee jälkiruoka...

On tullut maistettua tuota joxuzin mainitsemaa kultalonkeroa..jep energiajuomalta maistuu ja siinä mielessä ihan hyvää mutta ei noita kyllä kolmea-neljää enempää kisko..ainakaan minä :D muuttta makunsa kullakin.

Ei helevetti mikä tässä on kun darrassa herää aina niin aikaisin :zzzz: Nooh lähteepähän päivä hyvin käyntiin aamuauringossa eilisiä muistellen :lol2:
Ei vittu mikä ilta taas, herraisä - vois oikeest jättää viinan... vaikka yhdeks viikoks ainakin! :D Tuli juotua kuin mikäkin ruhtinas ja sitten yhtäkkiä olinkin vessassa erään henkilön kanssa, jolle just en olis saanu jakaa rakkautta sinä iltana. Mikähän siinä on kun itsehillintä katoaa tyystin johonkin ~15 alkoholiannoksen jälkeen. :jahas:

ps. Carlsberg lite :thumbs:

Kauniin keväisen sään kunniaksi kahtena iltana peräkkäin terassilla. Taidampa heittää vähän kofeiinia huviin ja sitten treenaamaan.

Tulipahan otettua eilen sitte oikein huolella, neljältä heräsin kunnon pääkipuun ja hikoiluun. Sillo otin vielä muutaman kaljan ettei jäis turhaan kaappiin :kippis1: Nyt sitte olo on ihan perseestä, nukuttua tuli kyllä ihmeen hyvin. Aamukahvit pitäs keittää..

Voi helvetti mä sanon tätä oloa.
Miks mulla on morkkis vaikken omista moraalia?
Vaihtelun vuoksi olin perjantain putkassa. Mikäs siinä, heräsin jonkun 120kg läskin kanssa lusikasta ( mä olin takana )...siinä sit toivoteltiin toisillemme huomenia. Tää sanoo möristen et kuule, mä pääsin just eilen katkolta, mä toivotin onnea että hyvin on alkanu.
Elämäni ensimmäisen kerran konstaapeli K1:stä kysy että tarviksä kyydin jonnekkin, jos olisi ollu pokkaa piirun verran enemmän, ni olisin tullu kuppilaan takasin valtionkyydillä. Seksi vie ja taksi tuo.

Saako tänne taas kirjottaa? onko täs joku kiintiö? " mä en arvosta ketään ja tarkotan sitä " .. heheh...okei mä lopetan tän ny tähän settiin ja meen sinne minne kuulun eli HELVETTIIN.

Tulipa vedettyä oikee huolella, jatkot veny sinne päivä 2 asti :D Nytten on jo onneks alkanu laskut :dance2:

3 päivää meni putkeen, tänään viskiä raakana sekä viskikolaa, grillailtiin myös. Joku 8 makkaraa upposi, oli normaalia, juustomakkaraa ja salamijuustoa nam.

Saako tänne taas kirjottaa? onko täs joku kiintiö? " mä en arvosta ketään ja tarkotan sitä " .. heheh...okei mä lopetan tän ny tähän settiin ja meen sinne minne kuulun eli HELVETTIIN.
Ei perse, mistäs biisistä toi oli (ei saa millään päähän)?
Eilen oli aika hirveä olo kun tuli sekä perjantaina että lauantaina otettua jonkun verran ja nukuttua päin persettä. Menin sitten 3 tunnin unien jälkeen aamusta tekemään 7 tunniksi purkuhommia. Sydän jyskytti siihen malliin, että sai tosissaan pelätä milloin ottaa sen viimeisen askeleen :hyvä:

Back
Ylös Bottom