Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
tumut päälle ja koskelle kalaan, on ainakin aamulla selitys miksi sormissa on kalan tuoksu

Pakko korkata tölkillinen Carlsbergia, ei näin pahasti tylsyyden ja katkeruuden täyttämää elämää kestäisi kukaan muukaan selvin päin.

No vittu, kaveri täytti 18. Tarjosin sille 70% shotin, oli aika kännissä loppu illan. Tyttö oli oikeesti härski, jopa minun mittapuulla:D

E. Yks vitun nainen haistatti paskat kun juttelin sen kaverille jonka kimpussa oli jo joku äijä. Kaveri evotti pahemman kerran, kun tyttö oli mun seurassa paljon mieluummin, kun heitin läppää hemmetin ilmastointihornista:D

Ihan varmasti kun tulee seuraavan kerran vastaan niin moikkaan tota hemmetin haistattelijaa:D

E2. Vitun munattomat nysvääjät, katoin kun yks äijä tuli muka heittää läppää tolle tytölle josta mainitsin, oli aika hinaaja. Kun aloin nostamaan hihoja ihan muuten vaan, niin sano ettei ole tarpeen kääriä hihoja:david:

VITUN HOMO!!
oot sinä kyllä melkonen satusetä ;)

Jees, sopiva pieni pöhnä tuli napattua. Ei täs midii, jos vähä safkailee ja unten maille.

Eile oli aivan loistava päivä pitkästä aikaa:rock: Tuli vähä kupiteltuu kaverilla, käytii baaris ja mitä sieltä oiskaan saanut mukaan:rolleyes: :kippis1:

Noni taas mentiin, vitunmoisessa poreeessa mentiikin. Oksensinkin tokaa kertaa ikinä humalassa.
Olin vissiin jotaa tuhkiksena käytettyä pulloa meinannut kumota kurkusta...

Noni taas mentiin, vitunmoisessa poreeessa mentiikin. Oksensinkin tokaa kertaa ikinä humalassa.
Olin vissiin jotaa tuhkiksena käytettyä pulloa meinannut kumota kurkusta...

Hah, toi on kusisinta! Itte kas tos kesällä kumosin tuhkiksena käytettyä bissepulloo. Eihän se kauaa sisällä pysyny ku tajusin asian.

Joskus vuonna miekka ja keppi kaveri kusi baarissa tuoppiin. No, paikalle pölähti pöydästä aiemmin poistunut kaveri ja alkoi välittömästi kumoamaan tuoppia. Pöytä oli täynnä porukkaa, mutta kukaan ei ehtinyt sanomaan mitään. Tuopin tyhjennyttyä oli kaveri vaan miettinyt, että olipas lämmintä olutta...Ei pysynyt sekään "bisse" kauaa sisällä, kun kaverille selvisi tuopin jo kierrätetty sisältö. :kippis1:

Ei vittu mikä ilta, palo rahaa ihan vitusti ja muutenkaan mikään ei menny putkee.. Ihan hirvee morkkis päällä eilisestä, ranne paskana ja jalka.. HUOH :curs:

Ei vittu kaverit köllii tos miun sängys ja sähisee. Ite joutuu olee kaljapäissään koneel ja kattoo vierest:curs:

Back
Ylös Bottom