Tulipahan taas eilen otettua aamu 8 asti niin että taitaa olla vieläkin kännissä, tuleva kanuuna lienee hirveä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipahan taas eilen otettua aamu 8 asti niin että taitaa olla vieläkin kännissä, tuleva kanuuna lienee hirveä.
Enintään 2 tasottavaa olutta pahimpien pelkotilojen lievittämiseen.Sihahtaako korkki auki myös tänään?
oot sinä kyllä melkonen satusetä ;)No vittu, kaveri täytti 18. Tarjosin sille 70% shotin, oli aika kännissä loppu illan. Tyttö oli oikeesti härski, jopa minun mittapuulla:D
E. Yks vitun nainen haistatti paskat kun juttelin sen kaverille jonka kimpussa oli jo joku äijä. Kaveri evotti pahemman kerran, kun tyttö oli mun seurassa paljon mieluummin, kun heitin läppää hemmetin ilmastointihornista:D
Ihan varmasti kun tulee seuraavan kerran vastaan niin moikkaan tota hemmetin haistattelijaa:D
E2. Vitun munattomat nysvääjät, katoin kun yks äijä tuli muka heittää läppää tolle tytölle josta mainitsin, oli aika hinaaja. Kun aloin nostamaan hihoja ihan muuten vaan, niin sano ettei ole tarpeen kääriä hihoja
VITUN HOMO!!
Noni taas mentiin, vitunmoisessa poreeessa mentiikin. Oksensinkin tokaa kertaa ikinä humalassa.
Olin vissiin jotaa tuhkiksena käytettyä pulloa meinannut kumota kurkusta...