Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs hittoja nuo Huppelin laittamat kuvat tuolla edellisellä sivulla on? Osa näyttää siltä, että ne ois jostain bukkake-festareilta.

Aijaijai, kauppaan oli tullu Lahden Sinistä joten pari tölkkiä lähti wälittömästi pussiin kera mehuviinojen. Hyvää tää on ja todennäköisesti kesän aikana menee vielä tölkki poikineen. Nyt pikkuporeet päälle ja kartsalle o/

No huh tuli jäätyy viimeseks paarii. Jäin litkimään viimestä lonkeroo 20minuutiks siihe tiskille ja kattelin ko kyypparit hoiteli illan hommii.

Tulipa muuten kebabit ylös aika nopeesti :D Enkä edes juonut paljon. Huomena töitä koko päiväksi. Nyt ehkä kaduttaa. Mut jos saan kohta pesää ni ei niin pahasti.

Noni nukuinki vaa 19½h. Ei liene ihme ettei oo krapulaa.:D

:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:

Tulipahan pe ryypiskeltyä oikein kunnolla :hyvä: Baarista lähössäni sain vitun hienon idean liftata kotiin (:eek:) No mä sit kännipäissäni menin pojat kuttumaan meille kylään..Olivat eka tulossa, mutta kun ajettiin pihaan ja ukko oli ovella, niin tulipa äkkiä jotain ihme kiireitä :lol2: Ei varmaan ukko ollu mitenkään iloisen näkönen ne nähdessään ja joo sain kuulla asiasta ja ymmärrän kyllä.

Huhhuh. Pari päivää tuli otettua tossa keittoa ja sattu tänä aamuna jotain mikä(ehkä)vähän herätti. Menin noin kympiltä aamukuselle ja olo oli semmonen peruskrapulainen. Sitte yht'äkkiä päässä sumeni ja seuraavaks havahduin ku makasin vessan lattialla. Kaatuessa olin onnistunu hajottamaan käsisuihkun letkun kiinnityksen. Alkoholilla osuutta asiaan? Ei voi olla... :rock:

Obelix taikajuomaa maistellaan, perhana nousee hyvin päähän ku vähään aikaan ei oo ottanu.. oli mulla tosin alla futisreenit sekä rintahavis salilla niin imeytyy aine hyvin verenkiertoon..

Jahas. Grillikauden avajaiset. :kippis1:

Emäntä tulee kohta tallinnasta ja tuliaisina on 25tlk sakua! nam nam.. :kippis1:

Niinpä. Siis huomenna wokkia, lihaa ja lonkeroo.
Parasta kesässä.

Yksin kotona kanssa sidukan, mies lähti ystävän luokse juhlimaan. Koskapa jalkani ovat ihan puhki, juon juoman ja josko sitten tulis jo uni? No ei varmaan :rolleyes:

Back
Ylös Bottom