Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vitun vittu perkele! Nyt kyllä vituttaa! Perjantaina olin baarissa ekaa kertaa viiden viikon tauon jälkeen ja pitihän se arvata ettei siitä hyvää seuraa. Aloteltiin kaverin kanssa jo klo 12 aamulla absintin parissa, ja siitä sit tahtia kiristäen iltaa kohti. Baarissa sai vielä kaikenlisäks kolme drinkkilippua, mitkä ajo sit vähän suunniteltua useampaan alkoholiannokseen...
Noh, ei siinä vielä mitään, iha normaalia et filmi välil vähä katkeilee, mut vittu sit ku mentii narikkaa ja olin lähössä... Annan narikkalapun jollekki pokelle siellä, mut häh takkii ei vaan ala näkymään, siinä sit alan jotai sönköttää et mimmone takki se oli yms. ja jonku 10min päästä saan omani. Aamulla puol tuntii heräämiseni jälkeen iskee epäuskonen olo, missä helvetissä mun reppu on!? Mulhan oli reppu ku lähin himasta? Ei saatana, alan muistaa taas jotai, ja en tosiaan saanu narikasta ku takin. Olin niin änkyräkänneissä, et en ees muistanu et mul oli reppu messissä. Sit ku alkaa miettii viel et mitä siel repus oli: Viron reissun jäljiltä passi, Ray Ban arskat, hienompi deodorantti ja taskumatti ainakin. Eikä oo sieltä baarista vielä mitään kuulunu et ois kamat löytyny, vaikka ilmotuksen teinki. :curs:

Taas mentiin...ny on sit pari kymppii rahaa ruokaa nkunnes 15 päivä tulee palkka. Vitut. Ja kotka o hiljanen mesta. kuollut

carlsbergin laatikko oli tarjouksessa. aattelin sen juoda tässä pois, ei ainakaan tartte sit huomenna mennä salille eikä kaverille muutto avuksi. kipis

Voikos kysyä että missä on Carlsberg-tarjous?

Edit.Taas täällä pakkiksella möllötetään viikonloppunakin. Kaverit radalla perkele. Mutta ei. Ennen huhtikuun loppua en ravintolaan astu. Se on hyvä että kun kotona tissuttelee niin ei tuu juotua ihan niin paljon. Kavereita ei vaan viikonloppuna nää yhtä paljon ku ennen

Edit2. Mömmölle.Vitutukseen ei kannata juoda

Suomi viinaa + colaa ja koffia vitukseen.

Hähäää pienet kaljat viikonlopun kunniaks. Huomenna sit töihin yöhön:zzzz:

voi vittu... Eile alottelin aamulla 11 aikaa, ja siitä sit tasasesti kiristäen aina kahteen asti yöllä... Nyt siitä sit saa kärsiä, yöllä olin pienet laatat heittäny roskiksee ja nyt aamulla ei pysy mikää sisällä, ja päässä heittää vielläki nii vitusti. Vitun highlight ja 2e remonttishotit!

MUT LUKIO ON VIHDOIN OHI MULLAKI :dance::kippis1:

voi vittu... Eile alottelin aamulla 11 aikaa, ja siitä sit tasasesti kiristäen aina kahteen asti yöllä... Nyt siitä sit saa kärsiä, yöllä olin pienet laatat heittäny roskiksee ja nyt aamulla ei pysy mikää sisällä, ja päässä heittää vielläki nii vitusti. Vitun highlight ja 2e remonttishotit!

MUT LUKIO ON VIHDOIN OHI MULLAKI :dance::kippis1:
Itse olin kanssa haikussa eilen. Hyvät oli juomatarjoukset ja tuli juotua melko monta halpisshottia.

Back
Ylös Bottom