Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei enää ikinä viinaa. Vittu nyt loppui oikeesti se jokaviikkoinen litkiminen. juon pelkästään suuremmissa juhlissa tyyliin vappu, päättärit, juhannus jne..

Angstiteinin kanssa ihan samaa mieltä. Täytyy kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja joku saa antaa pari kovaa potkua persauksille. :D Taas joku kolme tuntia yöunia alla ja olo kun zombiella ja pientä morkkistakin, kun muistelee illan tapahtumia. Tulipahan ainakin vähän treeniä samalla, kun kaverin autosta loppu bensa ja työntelin sen lähimmälle parkkipaikalle ja sitten sieltä käveltiin kämpille. :lol2:

Tänään taas kuskina... 3vko selvinpäin mutta ensi lauantaina tintataan sellainen soosi että ollaan kännissä vielä tiistainakin lauantain jäljiltä :lol2:

Olin eilen kiltti poika ja en ottanut tilkkaakaan viskiä, vaikka kova kutina oli korkata Jakke Danielssit...

Hyvä ettet korkannut, tuosta viskistä tulee vaan paha mieli ;)

Ja itse aiheesta. Kovin siististi tuli oltua kaverin synttäreillä. Muutamat miedot ja tiukat tuli silti imuroitua. Tänään sitten ystävien tupaantuliaisiin :hyvä:

Paljon on kyllä tullut oltua viihteellä tässä alku vuodesta, mut 2vk pitäis "sinnitellä" ja sitten kyllä otetaan ihan pohjanmaan kautta laivalla :kuola: Harmi vain kun tänäänkin tekis mieli maistella...

En tajuu mite pystyin juomaan niin paljon laattamaat :rock:

Helmee @ Onnela

Ei enää ikinä viinaa. Vittu nyt loppui oikeesti se jokaviikkoinen litkiminen. juon pelkästään suuremmissa juhlissa tyyliin vappu, päättärit, juhannus jne..
Niinhän se monesti tuohon aikaan aamusta tuntuu...Taisinpa uhota jotain vastaavaa itsekin viime sunnuntaina aamusella, mutta kummastihan tuo taas eilen viina kuumotti mielessä.

Kalsarit.
Huomenna töihin.
Ei huvittais.

Viikko sitten uhosin että juon seuraavan kerran reilun kuukauden päästä kun 18 täytän. Mutta tänään perustelin itselleni että niin kauan kun saan itse kaljani ostettua niin mitä sitä odottelemaan.:hyper: Joten tässä sitä nyt sitten menee, kohta kaverille.

tilanneraportti:
kolmen päivön kuosittautuminen päättyi, ja nyt tuntuu siltä että elämä päättyy myös hyvinki kohta. unista ei tietoo. hyi stn

Back
Ylös Bottom