Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen meni "muutama" ihan ohimennen, siitä tuli jopa pienoinen krapulantynkä. En edes lähtenyt kaupungille rälläämään joka oli erittäin positiivinen asia. Alkaa onneksi helpottamaan jo. Huomenna takaisin arkeen ja treenien pariin taas.

13h unet ne tekee gutaa. Lähdettiin tosiaan baariin klo 01 jolloin olin ollut valmiiksi 24h ylhäällä, väsymys kaikkosi yllättäen siellä sit..

Ei oo darraa, kurkku vähän kipeä

Olin eilen nollaamassa suht kunnolla. Tuntui että kaikki asiat vitutti niin pahasti, joten päätin hukuttaa suruni reilunkokoiseen Stoli-pulloon, mut osaa ne perkeleet näköjään uida.

Krapula ja tärinä on vaivannut viimeiset 10 tuntia. Tuntuu ettei vieläkään kykene mihinkään ku jos nousee sohvalta ni iskee niin paha jysäri et tähtiä näkyy. Siihen saattaa osaltaan vaikuttaa myös perjantain kevyehkö vitutuskänni.

Itse sain krapulan pois ku käytin kaikki oljenkorteni, joita olivat mm. Hampaanpesu, fanta, reilusti ruokaa, nestettä vitusti, Paskallakäynti, suihku, sauna ja viimesenä joutu turvautuu tasottavaan saunabissee :p Vois vaikka vappuun asti olla taas selvinpäin niin ei tätä morkkista tarviis potea...

Aivan saatananmoinen darra :urjo: Eile tulinkin kyllä otettua niin huolella, että en mietikään tätä oloo :D

Tai siis tuntuu että olisin vielä aikasmoises humalas ja silti samal kanuuna, ei tää o kivaa

Tän piti olla selvä vkl mutta sain lahjaks kahvilikööriä ja 2 pulloo viinaa (onko joku vihjaus elämän tyylistä? :) ) Ja sitten oli pakko mennä kauppaan ostaa vielä olutta ja siideriä.. Siinäpä tän viikonlopun eväät (voihan tää vieläkin olla selvä vkl kaikki on tahdonvoimasta kiinni).

Liitteet

• kuvia kännykästä 047.webp
    kuvia kännykästä 047.webp
    118,7 KB · Katsottu: 285
Hmm, kyllähän tässä jossain määrin päissään on. Tuli myös vahdittua tyttöystävää kun kiskaisi "vähän" boolia. No, toivotaan, ettei sen tukka ole huomenna kovin kipeä.

Tuli tossa pari päivää sit käytyä syömässä Chico'sissa, ja siellä oli tämmönen lonkero tullu ku A. Le Coq "Gold", maistu ihan virtaselle!!

Kellään tietoa mistä tota taikajuomaa saa? Helvetin hyvää!

Back
Ylös Bottom