Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olin ainakin selvinpäin eukon kanssaPari viikko oltu kiinn intissäi, arvatkaa vaan mitä lomilla tulee tehtyä? :D

juot jormaa?Pari viikko oltu kiinn intissäi, arvatkaa vaan mitä lomilla tulee tehtyä? :D
olet väärässä. maku on taivaallinen. myös hinta laatu suhde on kohdallaan. 0.7 litraa maksaa vissiin 4.5 euroa.Täytyy vaan huomauttaa et ton Jorman on pakko olla ihan vitun myrkkyä. Ei tolla etiketillä voi maistua hyvälle
olet väärässä. maku on taivaallinen. myös hinta laatu suhde on kohdallaan. 0.7 litraa maksaa vissiin 4.5 euroa.
:urjo::urjo::urjo: Erehdyin kerran juomaan tuota 2 pulloa. Oksennus lensi kivasti tunnin eteenpäin, suosittelen kaikille!
Henk. koht oon sitä mieltä et mies ei oo mies ennenkuin hän on ajanut junalla, ampunut tykillä, nussinut neekeriä ja juonut kokonaisen jorma-viinipullon!
siis en ymmärrä. jormahan on hienoin keksintö sitten pyörän.Meitä epäileviä on näemmä muitakin :D
jormaa kannattaa ainakin koittaa. ei siinä rahat mene hukkaan,
voisin myös teille epäiliöille tuoda julki jorman taka etiketin:
Yrttisen marjaisa koktailjuoma.
valmistettu vain lajinsa parhaista raaka-aineista.
nautitaan itseä paremmassa seurassa.
hätätapauksessa omakin seura kelpaa.
jos nyt ei himo ylly niin ei sitten milään.
eikä vain kuuloista, vaan myös maistuu.Kuulosti huomattavasti paremmalta jo :thumbs: