Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oon vieläkin humalassa.. Alotteluiks reilusti bissee ja viskiä, baarissa lonkeroa ja tequilaa. Eka kerta elämässäni kun herään himassa piilarit ja vaatteet päällä eli selkeen kännis on oltu !

eilen oltiin raitilla, rahaa jäi ja mukava ilta, pikkuisen vaan toi kanuuna meinaa kaasua mahaan kehittää...

Kohta duuniporukan saunailtaan.

Vieläkin humalassa vaikken ole juonut sitten yön. Kävin kaupasta hakemassa pari Guinnessia ja illalla vedellään sitten himassa irlantilaisia autopommeja PLUMPS :thumbs:

VIIINAAAA... :kippis1:Vitutukseen...:curs:

Puuh, eilen puol litraa Finlandia voduu pohjille parin ciiderin kera ja baarissa pilkkuun saakka. 150€ meni:jahas:. Oli pitkästä aikaa paha olo nyt dagen efterinä. Nyt pienet päikkärit ja sitte lisää tulilientä koneeseen;).

Se on mentävä a-markettiin kohta. Bissee ja jottain likööriä pitää illalla maistella (juoda).

Kyllähän tuo meinaa vähän heikottaa. Unta ei saa, ruoka ei mene alas.. eli normi rapula:urjo: Pitää kohta lähteä kylille pilistämään, kun ei pälli kestä täällä neljän seinän sisällä:itku:

Hirvee darra! Ruoka ei maistunu ennen iltaa ja sillonkin vedin terveellisesti kerrosaterian.

Millanen päivä sulla on huomenna?
NORMIPÄIVÄ!!!

Piti tänään treenata..mutta eipä oo tullu treenattua ostin Leader Speed stak 120kpl yhen purkin, kun oon kärsiny tai kärsin vieläkin tajuttomasta väsymyksestä..aina väsyttää.. noi ei auttanu mitään..joten pieneen ketutukseen tässä oon aljosta ostettua karhua 5,3% oon juonnu nytten jonkin verran..kohta nukkumaan ei tääkään oikein piristä. Mutta on karhu hyvää!

Huh huh känni pääl... Ei kenenkää maa, maa maa ja taivas.......

Näin se vaan on että ku menee vituilleen nii antaa mennä. Ja lissää alkoholia, kyllä sillä saadaan taas kaikki anteeks.

Vähänkö lomalla kasvo toleranssi lomalla. Eilen join kahden tunnin aikana puoli pulloa rommia ja yhden siiderin ja mistään päihtymisestä edes tietoa... Nytten kori kaljaa ihan vain "varulta";)

ei perkele et tekis miel juoda muutamat. en tiiä jos jois puolikkaan jorman ja laimentas sitä 80% viinalla.

edit joo käyn kulla jordesin ja viinakset tähän nyt heti

Kalsarikännit (vaihteeksi... :jahas: ) ja joqilta ostettu Sentenced-DVD.
Mitä muuta tarttee?

Mitä muuta tarttee?
jormaa.
0.7C

Back
Ylös Bottom