Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huh huh mikä ilta.. Näin tännään pitkästä aikaa kaverii niin käytiin sitten vähän juomassa.. Aloitettiin klo 21 --> Yhen aikaan kaverin kämpille nukkumaan.:zzzz:. Olin kuulemma aika seis sillon :urjo:.. Ei tarvii taas lähtee ihan heti vetämään viinaa..

vituttaa!! jätin pöydälle jekut ja kävin ostaa röökii nii puolet oli hävinny ku tulin takas.. Naiskämppis oli siis juonu prkl!! En saa kyl ennää kännejä.

Oot täysikänen, mene baariin kiskomaan jos on rahaa.

Jep. Selväksi tarkotettuna iltana tuliki sitte tossa 20min sitte soitto kännisiltä kavereilta. Useemman ilmasen tarjotun drinkin turvin lähdenkin tästä sitten pitkän harkinnan jälkeen ryypiskelemään. Kiitoksia Silkkaalihakselle myös alottelujuomista. :kippis1:

noniin nyt taas kiskotaan viunaa naamaan, yksin, vittuuntuneena himassa! hmm pitäsiköhän lähteä etsimään elämää? ei kellään olis myydä?

Voi prkl! Siinä se taas nähdään ihan konkreettisesti; tupakointi on vaarallista! :D

Kyllä, pitäs lopettaa nii säästyis tämmösiltä jatkossa.. :)

Jep. Selväksi tarkotettuna iltana tuliki sitte tossa 20min sitte soitto kännisiltä kavereilta. Useemman ilmasen tarjotun drinkin turvin lähdenkin tästä sitten pitkän harkinnan jälkeen ryypiskelemään. Kiitoksia Silkkaalihakselle myös alottelujuomista. :kippis1:
NI. Voi jekku, naisten päivä :haart:

Huh huh mikä olo. Heti kun heräsin niin vitutti sen verran että otin pari loiventavaa. Nyt rapula kummittelee. Pitäs lähteä nukkumaan jos saa nukuttua, kun liskodiskot päällänsä. Aamulla kouluun jonnekka ajomatkaa 75km, suunta.. Huhuh:urjo:

Jutun juoni on se että aluksi 12 tuntii töitä, sitten viihde päälle. Ja lopputulos, on se että joku mustalais akka tyttärensä kanssa yrittää houkutella mua niille yöks. Sitten tietysti kaverit katoaa taksilla hevonvitun perseenreikään, eli ei muuta ku puhelin pirisemään, että hei kameli, et viittis tulla hakee mua pois täältä, kun porukka katos ja piti päästä niiden taksikyyil. Onneksi on näin hyviä ystäviä, jotka pelastavat joskus pinteestä. Olisi muuten tullut vittumainen kävely reissu.
Ainiin, mustalaiseukko väitti aluksi että oon sukua niille, ja minä kyllä olen niin vittu suomalainen, että niin.

Ja sitten kävin miettimään, että onko se nyt liikunnallisesti oikeasti nii julma ei, että ei voi ottaa muutamaa kaljaa koska maha kasvaa ja menee alhvabeta proteiinisphoteiini syntheesit vituiks. Jos tykkään joskus ottaa töiden jälkeen kaljaa niin otan!

Ja on muuten aika kummallinen juttu, miten sitä voi tuntea itsensä ulkopuoliseksi baarissa. Vaikka oli ihan kivan näköstä misukkaa, niin silti teki mielu palata oman emännän viereen makailemaan. Taisi tulla sellai täys valaistus siitä kuinka jhees miun nainen on.
Muutenkin olen oppinut arvostamaan emäntää. Vaikka se nalkuttaa mitä ihmeellisimmistä asioista, mitä ihmeellisimpiin kellopn aikoihin, niin silti pitää antaa resput, et se yrittää myös ymmärtää. Yritänhän minäkin, mutta vittu mitään mistään tiedä.

On viel kaiken lisäks vitun kylmä tääl huonees. Aivan ku ois pohjoisjäätiköl nauttimas napamanner maastosta.

Vittu nuo mustalaiset on outoi. Oikeesti ei siin tyttäres ollu mitään vikaa, mut se sen mutsi oli kyl ihan ku toisel planeetal. Ei varmaankaan ollu tehny päivääkään töitä, varmaan vaan ennustelee kämmenestä tulevia rumia lapsia. En siis pahalla mustalaisia kohtaan, mutta tässä naises oli vaan kaikki ne peruspiirteet, ja ne mistä ennakoluulot tutlee.

No mutta joo, nyt on aika katsoa pronoa, vetää kuivat ja sen jälkeen nukkumaan.

Tykkään muuten suolapähkinöist. Hyvää yötä suomi!

Hehe tänää pienet plöröt:kippis1: naisia tuskin illalla jaloissa pyörii? Yövuoron ja 5h unien takia saattaa jäädä pileet lyhyeen:zzzz:

Perkeleen kiristelykausi, no raaskii sitä nyt perjantaina keskimääräistä rankemman duuniviikon jälkeen muutaman olusen naukkailla. Tekis mieli kyl ihan känniinki asti vetää pitkästä aikaa. Ei paranis vaan syödä juopottelun yhteydessä ja ottaa takas niitä minimaalisia määriä rasvaa jotka on onnistunu jo polttamaan. Lihaksiakaa ei oo varaa menettää, nyyh.

Jääkylmää Lapin Kultaa :kuola:

Kävin yhen 0,6 tuopin nappaamassa koulupäivän päätteeksi ja ostin sikspäkin Fostersia ja yhden tumman Velkon. Illalla tarkoitus maistella sitten hieman :kippis1:

Kävin yhen 0,6 tuopin nappaamassa koulupäivän päätteeksi ja ostin sikspäkin Fostersia ja yhden tumman Velkon. Illalla tarkoitus maistella sitten hieman :kippis1:

Nyt rupes itteeki tekeen mieli voosterssia. Tie vaikka viel illan aikana sortuisin, oon heikko. ;)

Back
Ylös Bottom