Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikäs vika tänää on ottaa:kippis1:No kuka perhana se käski sunnuntaina ruveta dokailee? :kippis1:

joo joo.. ei oo ukkoo näkyny. sen piti tänää käyä:hyvä:Eetuu![]()
Mä en käsitä humaltumishakuista juomista ollenkaan. Pari lasillista hyvää viiniä ruuan ja hyvän seuran kanssa kyllä sopii mullekin, mutta juon melko harvoin edes sitä. Onko siinä mitään kivaa, että aamulla on paha olo ja rahat ja muisti mennyt? Not for me!
Mä en käsitä humaltumishakuista juomista ollenkaan. Pari lasillista hyvää viiniä ruuan ja hyvän seuran kanssa kyllä sopii mullekin, mutta juon melko harvoin edes sitä. Onko siinä mitään kivaa, että aamulla on paha olo ja rahat ja muisti mennyt? Not for me!
Dici just for info.
Juominen ei ole sitä että joko hirveät perseet tai ei ollenkaan.
Aika typerää käsittää se noin.
Nousuhumalan takia juodaan enemmän kuin pari lasillista viiniä. Perseitten veto on täysin eri asia kuin nousuhumalan hakeminen.Niinhän mä tossa aikaisemmin sanoinkin, että juon pari lasillista joskus, mutten ymmärrä humaltumishakuista juomista, ts. persekännejä. Aika typerää käsittää tuo kirjoittamani siten, että en joisi lainkaan ;)
Nousuhumalan takia juodaan enemmän kuin pari lasillista viiniä. Perseitten veto on täysin eri asia kuin nousuhumalan hakeminen.
Niinhän mä tossa aikaisemmin sanoinkin, että juon pari lasillista joskus, mutten ymmärrä humaltumishakuista juomista, ts. persekännejä. Aika typerää käsittää tuo kirjoittamani siten, että en joisi lainkaan ;)