Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään on luvassa luksusta! Rentoa porukkaa, hyvää juomaa (mulle myös ruokaa) ja kaikki pukeutuu kalsareihin!:dance: Yhteisöllistä kalsarikännittelyä, voiko sitä ihminen enää muuta elämältään toivoa?

Helmikuun alottajaisiksi upposi 2 lonkeroa, yksi shotti ja yksi lasi viintä eikä muuta. Ei yhtään krapula, ei tee yhtään mieli viinaakaan, ei kyllä tehnyt eilenkään, ja tänään oisi luvassa yksi lonkero jota on vielä jäljellä. Tuntuma on mainio mitä vertaa viimevuoden talveen<3 Oon kyllä aika sellaa vapautunu kokonaa viinan kiroista, ja pystyn juomaan pari kolme, ilman sitä että ratkeaa.

JA lonkeroki oli aika pahaa. lidlin on nii paljo parempaa ku kurko.

Tänään voisi taas ottaa, vittu kun menee vain niin överiksi nykyisin että pelottaa jo valmiiksi mitäs sitä taas tapahtuukaan kun on sattuneista syistä tuo itsesuojeluvaisto hieman hakusessa tällähetkellä. Naapuritkin saattaa jossain vaiheessa alkaa tykätä huonoa kun joka vkl jatkot alkaa klo 5aamulla ja klo 6:30 rokki soi kun viimeistä päivää ja tarjoilen tupla vodkaa kaikille paikallaolijoille.

Taidan tulla tänään kuljetusalan jatkoille ku noin hyvä meininki on:dance:

Toista Sandelssia naukkailen ja ootan että tulee porukkaa tuon naaraan synttäreitä juhlistaan. Myöhemmin baariin ja huomenna iltavuoroon (14.00-22.00) töihin:urjo:. Toivon todella etten vedä överiksi kun on tuota booliakin tuossa:D. Jos yrittäs olut-linjalla tämän illan olla niin ei ois huomena niin kaamee kapula.

Hoksasin just, että tämä on neljäs viikonloppu peräkkäin, kun otan kalsarikännit.
Mä oon ihan kauheen sosiaalinen ihminen..... :D

Mutta hyvinä puolina tälle illalle voidaan todeta ainakin se, että olin oikeassa tässä asiassa:
...Tänään on ihan pakko ottaa kalsarikännit, koska olen 100%:n varma, että tämä levy toimii kännissä niin, että maalit tippuu seinistä...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1858724&postcount=351

Ja tietysti se, että on kivaa kun on pienessä jurrissa... :lol2:

Kyllä lähti!

Olutta ja lätkää, mitä muuta voi mies toivoa? :rock:

Nyt kun lätkäpelit on pelattu (Habsin voittaessa 4-1 Islandersin :rock:) niin voi siirtyä tähän jälkipeliin eli oluen juontiin pelkästään! :kippis1:

Tän jälkeen ei sit tarviikkaa pariin viikkoon juoda!

Hoksasin just, että tämä on neljäs viikonloppu peräkkäin, kun otan kalsarikännit.
Mä oon ihan kauheen sosiaalinen ihminen..... :D

Mutta hyvinä puolina tälle illalle voidaan todeta ainakin se, että olin oikeassa tässä asiassa:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1858724&postcount=351

Ja tietysti se, että on kivaa kun on pienessä jurrissa... :lol2:

Täälläkin ollaan jurrissa kuivan tammikuun jälkeen. Ihan hyvä kyllä tuo Volbeat munkin korvaan. Juuri vedin runner runner värin pokerissa tuossa tuon videon tahtin. The Garden's Tale on myös hyvä :rock:

edit: tasku kakkos parilla, setit -> potit kotia. noh saa nähdä tuleeko vielä pataan kun humalassa pelailee.

ei vittu. munkin kaikki kaverit pelaa tuota nettipokkaa joka viikko. sitten ne vielamoykkaa etta paljonko oli rahaa tulossa/menossa.
Sanoin niille etta mennaan pankkiin joka jatka otta 3000eur lainaa ja ostetaan kimpassa osakkeita. ja sama juttu aina joka 6 kuukauden paasta, ja samalla ryypataan ja pidetaan yhtiokous.

kukaan ei sanonu mitaan. kaikki oli ihan hiljaa. noh se on semmosta

Riipasin kännit likkojen kanssa, uhkasivat ulkkikset raiskata ja hakata baarissa. Mahtavaa.

ei vittu. munkin kaikki kaverit pelaa tuota nettipokkaa joka viikko. sitten ne vielamoykkaa etta paljonko oli rahaa tulossa/menossa.
Sanoin niille etta mennaan pankkiin joka jatka otta 3000eur lainaa ja ostetaan kimpassa osakkeita. ja sama juttu aina joka 6 kuukauden paasta, ja samalla ryypataan ja pidetaan yhtiokous.

kukaan ei sanonu mitaan. kaikki oli ihan hiljaa. noh se on semmosta

Niin no niinhän se on.. vielä tässä pienessä ollaan ja voitolla silti. Ihan muutamassa kympissä liikkuu nämä pelit. Eiköhän ne kunnon pelaajat ole tuolla Online pokeri-threadissa. Mut ei siitä sen enempää. Jatketaan tässä thredissa :kippis1: ryypiskelyä. Ja hauskinta on juuri pelata kavereiden kanssa muutaman euron turneita.

Back
Ylös Bottom