Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan saanu itävaltalaisilta tytöiltä? Tuntus olevan suht vaikeita tapauksia. Mikä tepsis?

kirmaile tytön kanssa porealtaassa hard rock hallelujan soidessa, ja tarjoile konvehteja joka toinen minuutti.
tämä toimii juuri itävaltalaisiin, ei muihin.

kirmaile tytön kanssa porealtaassa hard rock hallelujan soidessa, ja tarjoile konvehteja joka toinen minuutti.
tämä toimii juuri itävaltalaisiin, ei muihin.

Jagermeister on kylla kuningas ainetta. Nousee heti päähän, maistuu hyvälle, saa vatsan toimimaan (hyvin:D) ja krapulaa ei tule minkäänlaista:D ainoa miinuspuoli on se että suomessa se on (ylläripylläri) helvetin kallista..

en ole kännissä enkä rabulassa. mut viime perjantaina oltiin turun giglin malinissa vietämässä iltaa ja tuli aika tuubassa oltua. join rahani ja kaverini tarjoi viellä paukut eli rahaa ei ollut enää. kuitenkin heräsin samana iltana seisovalteen naantalin keskustasta kuin sormia olisi napsautettu(hypnoosi). epäilen tyrmäystippoja. onko vastaavia kokemuksia... poliisilta sain kyydin ja se sanoi minun olevan suht selvippäin että en olisi ollut niin kännissä että muisi olis menny puolentunnin takaisesta mahdollisesta kyydistä... ja visa electron pöllitty:S
e. jollain varmaan ollu vitunhauskaa...

epäilen tyrmäystippoja.

Kai tää oli läppä :dance:

Varmaan aika monelle Suomalaiselle miehelle joka on mennyt vetämään perskännit juotetaan tyrmäystippoja ja sitten heitetään reilusti jonnekin paikkaan x vieden vain visa electronin...

Salmiakki_Koskenkorva.jpg

Korkattu. Opiskelijabileet :kippis1:

en ole kännissä enkä rabulassa. mut viime perjantaina oltiin turun giglin malinissa vietämässä iltaa ja tuli aika tuubassa oltua. join rahani ja kaverini tarjoi viellä paukut eli rahaa ei ollut enää. kuitenkin heräsin samana iltana seisovalteen naantalin keskustasta kuin sormia olisi napsautettu(hypnoosi). epäilen tyrmäystippoja. onko vastaavia kokemuksia

Olinpahan vajaa kymmenen vuotta sitten ryyppämässä myöskin Turussa. Sen kyllä myönnän että viinaa tuli otettua ravintelissa kaksin käsin. Mutta olen täysin varma että joku laittoi jotain tyrmäystippoja lasiini(tai sit tuli juotua vahingossa väärästä lasista). Nimittäin jossain vaiheessa heräsin seisoviltani läheltä yliopistoa aivan samanlaisesti kuin sormia napsauttamalla. Ja olin täysin vesiselvä. Tilasin taksin ja jatkoin baariin. Mitään ei oltu pöllitty ei rectumissakaan tuntunut pakotusta.

Olinpahan vajaa kymmenen vuotta sitten ryyppämässä myöskin Turussa. Sen kyllä myönnän että viinaa tuli otettua ravintelissa kaksin käsin. Mutta olen täysin varma että joku laittoi jotain tyrmäystippoja lasiini(tai sit tuli juotua vahingossa väärästä lasista). Nimittäin jossain vaiheessa heräsin seisoviltani läheltä yliopistoa aivan samanlaisesti kuin sormia napsauttamalla. Ja olin täysin vesiselvä. Tilasin taksin ja jatkoin baariin. Mitään ei oltu pöllitty ei rectumissakaan tuntunut pakotusta.
Tollaset tipathan kuullostaa hyvältä: ei aamuista krapulaa tai morkkista, kun ei muista mitään ja pystyy vielä samantien jatkaa baariin ottaa lisää velliä

Opiskelijapippalot tiedos, ensimmäistä olutta täs nautin ja aivan sammumispistees jo. Oli virhe mennä aamulla hiihtämään, iltapäivällä salille ja syödä oikeen tukevasti. Käy ny kattoos nois bileis jos löytyis vaikka nukkumiskaveri ja lähtee kämipille nukkuu.

Karhua, Kopparbergiä, kozelia ja ballantinos viskiä on nyt menny. Newcastlea ja viskiä vielä jälellä :)

Back
Ylös Bottom