Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vetäisin viskiputelin loput kaverin muistolle ja polttelin kynttilää. Vittu että vituttaa ja hyvä syy ryypätä. :itku:
Nyt odottelen pizzaa Pizzacompanystä :jahas:

Vetäisin viskiputelin loput kaverin muistolle ja polttelin kynttilää. Vittu että vituttaa ja hyvä syy ryypätä. :itku:
Nyt odottelen pizzaa Pizzacompanystä :jahas:

Kuka on kuollut? Mitä pizzaa tilasit?

Ensipurasu suoritettu noin tunti sitte. Meen parille.

Vuorokausi jo edellisestä viestistä. Korkea aika nostaa tredi ylös.

Eilen tuli ensimmäistä kertaa uusien opiskelijakaverien kanssa lähdettyä ryyppämään.:) 6-packi lonkeroa pohjille ja sitten baariin. Voin kyllä sanoa, että nyt sitten eletään vesi-leipä-linjalla loppukuukausi. 40e nostin cashia ennen baariin menoa ja kappas kummaa... 40e sinne myös meni. Ja ei tarvinnu maksaa edes sisäänpääsyä. Jos pysyin laskuissa mukana, niin 5 kossupatteria ja pari mariannea tuli tintattua. Yhdessä vaiheessa iltaa eksyin myös naisten vessaan... onneksi pääsin sieltä livahtamaan pois kenenkään huomaamatta (ainakin luulen niin):nolo:

Viisikymppiä meni rahaa, mutta eipähän tunne enää itseään niin ulkopuoliseksi tuossa porukassa. Mikään ei kohota yhteishenkeä enemmän kuin yhteiset ryyppyillat.:kippis1: Krapulakin on ihan siedettävä, mutta pahoin pelkään, että kunhan tästä kohta kouluun lähden niin se iskee kunnolla.

Strohia tossa maistelin, parasta rommia (aito ja alkuperäinen 80%) mitä olen tähän mennessä maistellu! Ruskean punainen väri, hieman savun makuinen, jälkimaku hyvän kitkerä, hieaman ehkä kirskakkamainen... Suosittelen niille jotka oikeasti "juovat" maun takia, ei niille jotka ottaa alkomahoolin takia:snobi:
Huononna puolena se että kilahtaa hattuun vähän turhan hyvin, kun on 80% Alan muistuttamaan Weakia pikkuhijaa;):D

Stroh ei tosin ole rommia, mutta hyvä jos maistuu.

Kohta tulee mullaki 18 täytee ja aattelin heti päräyttää skumpalla aikuisuuden käyntiin. Osaisko joku suositella jotain 10-30e skumppaa? Tolla rahalla ei varmaan vielä shamppanjaa saa mutta kelpo kuohuviinikin kelpaa :)

Hintalaatusuhteeltaan yks alkon parhaista kuoharesita
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/008961

Sit sieltä hintahaitarin yläpäästä löytyy löytyy sitä virallista Champagne alueen tuotetta. Tuotteena toki parempi, mutta hintalaatu on todellakin tossa ekassa cavassa kohdallaan.
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/008651

voi vittu... kevyesti piti mennä, mutta ylläri pylläri, vitut siitä mitään tuli. Niin saatananmoinen känni päällä taas :dance:

edit. voii vaan kuvitellä sitä olota homenna koulusa

voi vittu... kevyesti piti mennä, mutta ylläri pylläri, vitut siitä mitään tuli. Niin saatananmoinen känni päällä taas :dance:

edit. voii vaan kuvitellä sitä olota homenna koulusa
Missäs olit keitolla? Itellä meni suht pienellä määrällä viinaa eilinen, ja oli aika perseestä koko reissu. Niin pienellä määrällä meni että oon ajokunnossa jo.

Missäs olit keitolla? Itellä meni suht pienellä määrällä viinaa eilinen, ja oli aika perseestä koko reissu. Niin pienellä määrällä meni että oon ajokunnossa jo.

Eilen oltiin helsingin Alessa. Alkoholia kulu tosi paljon, taas kerran, muuten meno ei mikään ihmeellinen. Semmosta perus hengailua kavereiden kanssa. Ja puolivuotta kadoksissa ollut krapulakin löytyi vihdoin, hurjan etsimisen jälkeen :dance:

:urjo:

Koska joulukuu oli tipaton ja en huomenna ole koneella alan jo nyt fiilistellä huomista iltaaa. Aion vetää ihan tajuttomat koomat taas kerran, joten jos mansen yössä näätte jonkun hyväkäytöksisen, erittäin lihaksikkaassa kunnossa olevan komean miehen...

Se en ole minä, mä oon se, joka tulee nelivedolla räkäposkella perässä...

Sitten herää kysymys että miksi sä seuraat sitä lihaksikasta adonista?:dance:

Back
Ylös Bottom