Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
krapula of the year. kossupullo ja 2l viskileka takana. voi :urjo:

niin ja töissä kolmeen asti. ja töiden jälkeen putki päälle ainakin maanantaihin asti

No huh huh!! Nyt tarvitaan kyllä kuvia ja videoita tästä suorituksesta. Oikeesti en usko et oot illassa itekseen tinannut pullon kossua 2l Wiskiä.

No huh huh!! Nyt tarvitaan kyllä kuvia ja videoita tästä suorituksesta. Oikeesti en usko et oot illassa itekseen tinannut pullon kossua 2l Wiskiä.

Plus, että seuraavana aamuna olisi 0900 työkunnossa/ työpaikalla tekemässä töitä. Ei onnistu vaikka olisi itse Andy McCoy kyseessä.

en kyllä itsekkään usko että sain sitä viskiä ihan loppuun, mutta tyhjä se aamulla oli. ei vittu että on nimittäin loistava olo.. huhhuh. kunhan pääsen pois niin nukun kyllä 100 tuntia

Ahaa, et siis muista ;). Tod.näk jossain vaiheessa iltaa olet saanut depressiokohtauksen liiasta juomisesta ja kaatanut viskit viemäriin, aamulla et muista tapahtuneesta mitään.
Itsellä on käynyt näin, että olen kaatanut loput litran kossusta kahvipannuun ja lähtenyt kasteleen ulos kukkia sillä.

Tämän totesin itsekkin, mutta sopivassa suhteessa appelsiinimehun kanssa juotuna ihan ok. Nyt kuitenkin turvallisesti kotona ja kohta nukkumaan. Aamulla kymmeneltä wanhojen tanssi-harkat.
Lasi täyteen jäitä ja Karpalettia päälle, niin se on aika jumalaista. Suosittelen eikä ole edes pahan hintainen.

Olin jo ihan varma etten eilen ois lähteny mihinkään, mut prkl pitihän sitä sit kuitenki...
Rahaa palo taas aivan vitusti, ku ei ollu häppäriä ja kaverin kaa vaa huudeltii "Ei oo fygyst kii!":jahas:

ja tytölleniki menin sit soittamaan, eikä kai kauheesti tykänny (enkä kyl ihmettele :jahas:) ja annoin viel kavereidenki puhuu sen kans, ei ollu nii viisasta...

heräsin viel kaiken lisäks ihan törkeen aikasin ja olin viellä pienissä känneissä. Nyt vähä pientä hedarin poikasta mut ei mitää kummempaa.

ps. kreatiini ja alkoholi, ei hyvä yhdistelmä. Kusta tulee aivan vitusti

edit. mut iha kivaa oli kuitenki :dance:

Ja tänään mennää, kotiviinit on valmistunu! :thumbs:
Huhuh, juuri kun pääsin eilen juomaan, setä soittaa että muuttohommia oiskin tiedossa lauantaina kymmeneltä eikä sunnuntaina niinkuin aluksi luulin. Eihän siin, hirvee känni päälle, viini toimi ja oli jopa hyvää, ja kymmeneltä kantamaan sohvia.:rock:
Snadisti hapotti kyllä.

Eilen sopiva humala mutta vieläkin särkee päätä. Ihan heti ei tarvi ottaa uusiks vaikka kiva reissu olikin.

Jos Suomessa jossakin baarissa tilaa Long Island Ice Tean, niin totellaanko tässä tätä noin. 1. ravintola-annoksen "sääntöä" vai saako ihan kunnon tavaraa?

Mä olen käsittääkseni useammassa baarissa juonut drinkkejä joissa on viittä eri viinaa 1 cl kutakin eli reilusta ravintola-annoksesta on ollut kyse.

Strohia tossa maistelin, parasta rommia (aito ja alkuperäinen 80%) mitä olen tähän mennessä maistellu! Ruskean punainen väri, hieman savun makuinen, jälkimaku hyvän kitkerä, hieaman ehkä kirskakkamainen... Suosittelen niille jotka oikeasti "juovat" maun takia, ei niille jotka ottaa alkomahoolin takia:snobi:
Huononna puolena se että kilahtaa hattuun vähän turhan hyvin, kun on 80% Alan muistuttamaan Weakia pikkuhijaa;):D

noni aikasi koton. Tuntuuku olis jo neljält aamul tullu kotii vaik tulin yhdelt...

Oon huomannu ennenki et ruokailu vaikuttaa mut ny varsinki; hiilarit pienemmille--->mulkku stondaa taukoomatta. Ahahah, mulku ollu semmonen ongelma et 3kaljaa ja sit..ei tuu mitään mut kai tää kiristelyn oikeasti aloittaminen o jo saanu jotain posiviiivista aikaan. Non on motivaatiota.:rock:

//Feikki edit
Ja oon suht monin kertasen määrän juonu toho kolmeen verrattuna 8D

Ja ei, ei onnestanu niin pitkälle ;) Muuten vaan täs toettu..

ohhoooh.. krapulaa pukkaa syynä ilmeisesti lahjaksi saama makea kotiviini plus litrakaupalla nautittu olut.. :S kebebbi meni naamaa kai tää rabula täst lähteee... nyt meni moccamasteri päl..
:urjo:

Ei vittu, en enään ikinä "maistele" väkeviä! Oli tarkotus ottaa pikkulasillinen strohia, mutta mopo lähti keulimaan ja meni ojaan:( Lompsa hävis ja sain joiltakin tytöiltä kyydin kotia... Enempää en kehtaa satuilla...

No helvetti!:D Normaalisti otan sen 2 kertaa kuussa kuppia ja en yleensä noin humalaan... Ja aina mietoja, en pahemmin tykkää viinasta ja sen kanssa käy juuri niinkuin eilen...

Kohta tulee mullaki 18 täytee ja aattelin heti päräyttää skumpalla aikuisuuden käyntiin. Osaisko joku suositella jotain 10-30e skumppaa? Tolla rahalla ei varmaan vielä shamppanjaa saa mutta kelpo kuohuviinikin kelpaa :)

Kohta tulee mullaki 18 täytee ja aattelin heti päräyttää skumpalla aikuisuuden käyntiin. Osaisko joku suositella jotain 10-30e skumppaa? Tolla rahalla ei varmaan vielä shamppanjaa saa mutta kelpo kuohuviinikin kelpaa :)

alkon halvin kuohari on yllättävän hyvän makuista kannattaa kokeilla...

ps. uudesta vuodesta viisaampana en juo puolikasta pulloa viskiä ja ota pakkasesta 80% saaremaa pulloa kyytipojaksi, voi helvetti sitä krapulaa...:david:

Munmielestä Elyysee on hyvää.

Back
Ylös Bottom