Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vieläkin piene krapula eilisestä, tuli pämpättyä oikeen kunnolla ja koomahan siinä oli sitte tuloksena. Kyllä vahvistuu se käsitys että jos ei osaa juoda niin ei tartte juoda ollenkaan.

Tuli taas vaihteeksi pienet tumut otettua ja kaverin kanssa parannettua maailmaa. :rock:

Päivän biisi. Johnny Cash - Ring of fire

Otin Guinnessin ja muistaakseni kolme hanasiideriä. Alotteluiksi otin myös muutaman drinkkiä, punkkua ja oluen.

edit. Olin kiltisti. JP Fux: Se meni nyt näin... olen pahoillani.

Piti lähtee ytimeen.. ja vitut: semi-kalsarit kotona fosterssin kanssa.

Tämän hetken biisi on: Jedi Mind Tricks - Kublai Khan

joo-o. Juttelen pimun kanssa pimun kanssa baarissa, joka on pirun kyllästynyt maahanmuuttaja iskijöihin. Meillä on hauskaa ja erotaan hetkeksi kun itsellä pitää etsiä kaveri että saan narikka-lapun takas. Saan kuitenkin takkini ja löydän "pimun". 2 sankaria on kuitenkin päättänyt että oon dorka ja en jaksanut tappella tuppikäsien kanssa sitten. nice.

Voittajana kotiin ja ruokaa eteen! :dance:

Kiva ilta joka eteni ihan suunnitelmien mukaan. Asiallista! Ainoa tahra kilvessä oli exä joka kävi inisemässä korvaani: "Viime viikot ovat tainneet tehdä tehtävänsä, hihhih.." Hetken aikaa mieleni teki upottaa saappaani korko keskelle sitä irvokasta seppohovinnaamaa ja syöttää ruumis madoille mutten viitsinyt kuin naurahtaa. Viikot ovat tehneet tehtävänsä kyllä, tottavie;) Toivottavasti tekevät jatkossakin kun meno on tätä.:whip:

Piti taas käydä kantapaikas. Voispa olla loppuelämän menemättä sinne, mutta tulee sinne varmaan mentyä silti. Turpaanki meinasin saada ku joku vanha äijä ei ymmärtäny, että ku bändi soittaa niin siellä eturivis voi tulla vähä kontaktia ja se sitte hermostu mulle ja kaverille. Nappas kurkusta kiinni ja selitti jotai "voisin pistää tuollaisen seittemän kertaa kylmäks". :D
Paska reissu.

Ei oo krapula, vähän vaan, en juonu kauheesti, ku yritin iskeä eilen naisia, en kyllä oikeesti oo kiinnostunu niistä naisista, ei ollu baarissa ketään muntyyppistä tyttöä eilen, tai ei tullu ainakaa tavattua. Kahden kanssa hempeiltiin, halailtiin ja hierottiin toistemme neniä yhteen, kolmatta yrittelin ihan ekana, ku vaihettii baaria, ja taluttelin sitä sitte ulkona, mutta se meni sellasee baarii mist mä en oikein tykkää, oisin varmaan mennykki lämmittelee sitä, mut törmättii sen poikakaverii, joka oli aika lähel ettei käynny kimppuu, mä kyl selitin, ettei toi sun naises nyt kertonu et sil on jo mies;) ei se sitte käyny lyömää mua.
Sitte tosiaa baarissa näin tytön, menin juttelemaan, ja se ol mun yhen koulun kurssikaverin kämppis, halailtii siinä sitte, ja hempeiltii kaikkea, jotaa pari-kolmetuntia, ja sitte seuraavaa jostaa kahesta valomerkkii saakka.

täytyy kyllä sanoa, että en laskenu rimaa, vaa kaivoin korkeintaa rimankannatintolppia syvemmälle lapiolla;) Lupaan seuraavaks olla yrittämättä iskeä naisia, joista en tykkää yhtää, enkä tulisi ikinä tykkäämäänkään. Jotenkin moraaliton olo, oisin mä sellasii hyvii tapauksii jututtanu mieluummin, mut en tavannu eilen ketään sellasta. Vaik kyl se jälkimmäinen ol varmaan 90% miehistä mielestä tosi ihku.

Puuh. Aika normi päivä fiiwis tällä hetkellä, kädet tärisee ja päässä jytisee:D.

Oli taas näitä kertoja, kun ei muista ees puolia illan tapahtumista. Ja lompakko näyttää tyhjentyneen kokonaan. Mut hauskaa oli, se on pääasia:D. Nyt jos dokais vasta seuraavan kerran vasta itsenäisyyspäivänä ni ehtis hyvin reenata joku kuukauden. Ja sitten muutaman päivän ränni hyvällä omatunnolla:D.

Back
Ylös Bottom