Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tänää lähtee!

Sunnuntaina vasta tuntuu! Ja maanantainakin vielä!

Pitäs taas erään eukon luo lähteä kun kutsu kävi, sen taas tietää. Naimaanhan sitä joutuu... Alussa oli kivaa olla pelimies mutta ei enää. Nyt ei sitten saa vakiosuhteita ikinä!?. Hankalaa tuntuu olevan. No pitää naida napsautella, ei kai semukann auta

:rolleyes:

jeee kohtuu laimee ilta oli, koska nyt jo himassa. Noh pientä lämmittelyä vaan. Huomenna uusiks, toivottavasti paremmalla menestyksellä. Pitää lähtee highlightiin et pääsee häkkiin! :dance::dance::dance::dance::kippis1::kippis1::kippis1:

Kävipä tuossa kimppuuni baarissa pari vähän isompaa kaiffaria. Ilmeisesti olin vittuillut ja käynyt käsiksi, mitä tosin en itse muista, mutta pyysiin moneen kertaan anteeksi.. tämä ei näyttänyt riittävän kaiffairelle vaan piti käydä vielä kurkkuun kiinni ja haastaa riitaa moneen otteeseen. Onneksi oli kaveri sielä kadulla suojana ja kävelin menemään kun ei vaan enään jaksanut kuunella, vaikka moneen kertaan olin pyytänyt anteeksi ja sanonut että homma oli minun aloittama ja minun vika.

Otin kuvat kuristusjäljistä ja huomenna todellakin menen lääkärille.. kaiffarit sattuu oleen samassa työpaikassa kun minä, jos ois tuon monen sovitteluyrityksen jälkeen niihin saanu jotain järkee kadulla ois ihan ok mennä töihin maanantaina mutta kun ei niitä näyttäny kiinnostavan niin en taho kyl mennä töihin kattoon.. ootellaan et työnantaja puuttuu asiaan.. :L

Vetäsin tuossa kalsarihumalat. 16 olutta nappasin huvikseen ja eipä hirveämmin humalla. Katselin lähinnä huonoa televisiotarjontaa (paitsi että Myytinmurtajat oli hyvä. :) ) ja selasin Pakkista. Hauskaa PELA-yötä kaikille. : )

Edit : Jaaha, Jawhead. Sekä poliisille ja työnantajalle tuommoset jutut. Turha antaa nakkimakkaroiden pomppia silmille. Ihan tarpeeksi sitä on oikeuksia Suomessa ihmisellä muutenkin, minusta ei tarvitse kukaan oikeutta kuristaa viattomia. Se pitää myös näyttää kaikille, että sitä oikeutta ei ole.

Back
Ylös Bottom