Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Matalalla profiililla... Se on voittajan tie...:arvi:

Ei vittu, nyt täyty pitää lokakuu taukoa juomisesta. Ehkä pahin känni ikinä. Kaverilla oli saunailta ja toinen kaveri toi sinne paikallisesta pari niin hirveää ja läskiä ja aivan kamalaa pubiruusua, jotka vilautteli tissejänsä koko illan ja mulla meinasi laatta lentää niiden riippareiden näkemisestä. Toinen ei suostunu lähtemään ilman poliisin apua. Kun saatiin ne talosta pois niin alkoi kauhee pämppääminen, sillä ei tuollaista halua muistaa kovinkaan hyvin. Join aamu yheksään saakka viinaa aika kovalla tahdilla. Kaveri heitti mut kotiin joskus yheksän aikaan, muistan kuinka kävelin meidän pihatietä ja sit filmi aivan pimeeksi, seuraava muistikuva tuossa neljän aikaan kun heräsin sohvalta. Olin kuulemma laatannu tyhjiin kukkaruukkuihin pihalla ja mikään ei pysyny sisällä:david:

Nyt vituttaa ja huolella, nyt oikeasti pitkä tauko juomiseen, iso mahdollisuus että loppuisi kokonaankin (epäilen) oli kyllä niin vittumainen olo tuossa muutama tunti sitten. Kohta oksennus ämpäreitä siivoamaan:jahas:

Ei vittu, nyt täyty pitää lokakuu taukoa juomisesta. Ehkä pahin känni ikinä. Kaverilla oli saunailta ja toinen kaveri toi sinne paikallisesta pari niin hirveää ja läskiä ja aivan kamalaa pubiruusua, jotka vilautteli tissejänsä koko illan ja mulla meinasi laatta lentää niiden riippareiden näkemisestä. Toinen ei suostunu lähtemään ilman poliisin apua. Kun saatiin ne talosta pois niin alkoi kauhee pämppääminen, sillä ei tuollaista halua muistaa kovinkaan hyvin. Join aamu yheksään saakka viinaa aika kovalla tahdilla. Kaveri heitti mut kotiin joskus yheksän aikaan, muistan kuinka kävelin meidän pihatietä ja sit filmi aivan pimeeksi, seuraava muistikuva tuossa neljän aikaan kun heräsin sohvalta. Olin kuulemma laatannu tyhjiin kukkaruukkuihin pihalla ja mikään ei pysyny sisällä:david:

Nyt vituttaa ja huolella, nyt oikeasti pitkä tauko juomiseen, iso mahdollisuus että loppuisi kokonaankin (epäilen) oli kyllä niin vittumainen olo tuossa muutama tunti sitten. Kohta oksennus ämpäreitä siivoamaan:jahas:

Täähän on kuin juoppohullun päiväkirjasta :D

Vittu että närästää vieläkin perjantaina vedetty känni ihmeellisesti eikä meinaa unikaan tulla. Kai sitä on vanhaksi tulossa kun palautuminen kestää.:rolleyes:

Onko viinat mukana?!

OONN!!

Onko pyllyt paljaina?!

OONN!!

Ja sitten kohti keskustaa! Rai rai!:dance:

Hoh-hoh-hoo!

Estot ovat pelkureita ja humanisteja varten!

hihihi otin eilen varaslähdön vkl viettoon vedin tappiin asti perseeeet tänää lisää ja huomen

Just toipunut monen päivän supermorkkiksesta ja krapuloista. Sitä miettii, että:

Ottaisko yhden ja vetäis samalla jotain sipsejä ja pelais samalla vaikka pokeria ja kattois leffoja??

-No eihän se nyt mihinkään riittäis, perkele:(

No, ottaisko 6-packin ja tekis edellämainittuja asioita???

-Sittenhän se vasta jano oiskin, kun ne loppuu:rolleyes:

Noh, ottaisko sitten vaikka mäyriksen, tekis mm edellä mainittuja asioita ja kävis välillä vaikka kävelyllä nauttimassa syksystä???

-mutku sekin loppuu joskus ja sitten ei varmaan kaupasta sais enää:wall:

Mites ois sitten, jos hakis suoraan vaan kontin ja ei suunnittelis iltaa ollenkaan??? Antais vaan päähänpistojen viedä???

-ihan ok, mut kun nyt kuitenkin on niitä harvoja päiviä, jolloin ei rahasta ole juurikaan pulaa, niin parempi hakea suoraan vaan kaikki mitä jaksaa kantaa kaupasta ja vetää överit:kippis1:

Tai sitten vois pitää sen viimesunnuntaisen raittiuslupauksen:jahas:

Mun taas piti käydä ostaan lavallinen, mutta unohdi, tässä sitä nyt juodaan limukkaa kun ei jaksa enää kauppaan lähtekä käymään. Ehkä illemmalla baariin.

Back
Ylös Bottom