Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Plitkua otan. Keltanokkabileet. :kippis1:

kertokaas pakkislaiset parhaita juomasekoituksianne?

Salmari ja maito
Battery ja Leijona (ylläripylläri)
Koskenkorva metsämarja ja kokis:D
minttuviina ja maito (!)
tää on hyvä: Pirtu ja jäätelö:D

mikä? samahan se kunhan vain on vahvaa...

Prayerin booliohje:

kaada booliin:

8 pulloa kossua
ja 4 rusinaa.

jos maistuu liikaa hedelmälle, ota rusinat pois..

Kossuvissy ja kurkkusiivu.

Ei ole akkuhapon voittanutta.

Tänään viskiä, radio päälle ja Ässät-Lukko-matsi taajudelle ja kuuntelemaan, kuinka raumlaisse pitsipöksyt ottaa selkäänsä. :kippis1:

"Obettel jätgä buhima", sanoi raumalainen Isomäen jäähalissa.

Ai ku tekisi mieli. Viikonpääst kakskuukautta ilman ja kyllä tekee jo mieli ihan koko ajan.

Raitistelu on rankkaa..

Vaniljakossua kolalla, viruvalgea lidlin energiajuomalla tai mitä vaa viinaa sitruunamehulla ja suolalla tekis mieli. Vois sitä salmariaki heittää huivii, tai juua olutta ja lonkeroa. Viskipaukut tekis terää, tequilaa ois ehottomast saatava, raakana tai miksei 50/50 kolan kanssa sekotettuna. Siit tulee vaa aina paha olo. jostaa syystä tequilasta oksentaa tai sitte se on ku sitä ei malta olla juomatta vähintää sitä yhtä pulloa kerrallaan, ja alottelut kuitekki on sillo tullu juotuu jotaa muuta

Jotenkii tekee nii mieli viinaksia:kippis1::kuola:
noh.. pitää kuitekki pitää pintasa ja raitistella vielä. haaveilla saa aina..:)

Ja ehottomasti hyvä drinkkivinkki: Tallinnantuontina ainakin saa 60volttista strohhia, joka on hyvää shotteina juotuna, mutta tehkääs lämmin kaakao ja heittäkää siihen ku se on ei-kuumaa, noin fifty-fiftysuhteessa sitä rommia, Joku sellanen juomalasi/tuoppi sitä. ei oo todellakaa pahaa, ja se purasu:kuola:

kyl kolisee kovaa, ku vetää ison mukin sitä! edit. siis se on tarkotus juoda, ei naukkailla. Sitte se purasee oikeella tavalla! yksin kämpillä hengatessa toi on nii hyvää ku heti alkuillasta tai jos aikaa on niin päivällä tai aamupuolellaki heittää tollasen huiviin. aijai ku tulee olot.

mitä järkeä pysyä raittiina mahdollisimman pitkään jos ei meinaa ruveta absolutistiks kokonaan?

kun jos et rupea niin tulet juomaan jossain vaiheessa kuitenkin, eli on turha kärvistellä ilman viinaa..

Niin tuunki. Mä vaa yritän jotta mä pystyisin välttymään ongelmilta. Että pystyisin sellasee kohtuukäyttöön joskus. Ja mun yks kaveri joka tietää mun juomatottumuksist, plus muutama muu ol kovast puolipakottamassa katkolle ja terapiaan, ja mä EN halua mihkään hullujenhuoneelle! En mä niin alkoholisti ole et sellast joutuisin kestämään! Mä yritän näyttää niille et mä pystyn hallitsemaan päihteidenkäyttöä.

Tahdon olla kännissä, heilua hulluna humalassa... Mutta, kun ei.

Täällä mennään kaljan voimalla.. Pitäs kyllä junaan mennä viideks et ei voi liian perseitä vetää.. Vois käydä vielä alkon kautta ennen asemalle menoa :D
No mut huomenna sit kunnolla ainaki..

Mun mielestä Prayer vois kokonaan jättää ton muitten kehottelun ryyppäämiseen. Ei se tee sun tilannetta yhtään paremmaksi jos jotkut muutkin on samassa jamassa. Oikeesti, yritä saada joku auttamaan sua, niinkuin Indicaa on autettu. Ei sillä että kupittelu ei ois hauskaa mutta se ei saa olla elämän ykkösprioriteetti.

En puhu kokemuksesta, mutta oon melko varma siitä, että useimmat jotka ryyppää tässä iässä muutaman kerran viikossa ei tuu menestymään elämässä ihan hirveesti.

Jos joku on joskus mun alkomahoolinkäytöstä jotain sanonut niin olen vaan todennut. "Olen suomalainen."

Back
Ylös Bottom