Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vieläkin rapula vaivaa, viime yönä kauheat painajaiset vaivasivat nukkumista. Eile illal ootti et kohta sitä kuolee ja nyt pelottaa et ei kuolekaa.

Huh, vieläkin puhalluttaa lauantainen, nukuin melkein koko su ja liskoja & mörköja näkyi koko viimeyön... Nyt pitäsi töissä jaksaa olla... Morkkis. Taidanpa lähteä kohta kotiin.

Nousuhumalan puolella ollaan jo, tänään vedetään kyllä kunnon kännit! :kippis1:

Olvi lonkeroa kumotaan, ja olisihan tuossa kymmenen pulloa 40% Talu viinaa :D :kippis1:

Pitäsköhän sitä tänään ottaa..?

Kaverille tekemään kennelii ja jos siinä sivussa ottas muuteman neuvoo antavan.

[nelo];1642010 sanoi:
Kuolkaa krapulaanne, minä pääseen kupille vasta huomenna töiden jälkeen vaikka tekisi N I I N mieli korkata noita viunaksia..

Niin justiinsa! Mullakin on hauskaa sitten vasta huomenna, kun muut pyyhkii kylmää hikeä ja kuolaa kotisohvalla :kuola: Kyllä tänäänkin yritettiin houkutella, mutta multa löytyi yllättäen selkärankaa :eek: Toistaiseksi... Ei vaan tainnut tulla houkuteltua tarpeeksi...

Pitäskö silti vaikka ei pitäs?

Pitäsköhän sitä tänään ottaa..?

Otinpa sittenkin, tapasin yhen nätin tytön ja vahvistin sosiaalisia suhteuta:rock: 10 olutta join... Ois kyllä tehny mieli enemmän :(

Joku huutelee ulkona!

Vitun baarit en mene enää koskaan noihin. Kävin kysymässä josko baarimikko jaksais laittaa megadethin tornado of soulsin mut mitä ilmeisimmin tippini ei riittänyt ja se vaan totesi "ei tuolla rahalla" ja kääntyi pois. Vitun kusipää saatana! Ja sit kaikilla muilla oli niin vitun hauskaa olevinaan ja ite jäädyin vaan.. vittu dokaaminen on ollu hauskaa joskus vuoden alkupuoliskolla viimeks kun oli nainenkin. Jostain syystä olen alkanut ikävöimään tätä exääni nyt niin kovin; en sitten tiedä olenko vaan puutteessa vai mitä. Ja jos löytäisinkin jonkun uuden "tuttavuuden" niin seurustelisinko sitten vain seurustelun takia..? Tuossa tapauksessahan se olisi vaan vääryyttä kumpaakin kohtaan.
No emt, mut tää dokaaminen on niin turhaa oikeesti, miks edes juomme itsemme juovuksiin.. jotta saisimme pillua? No sekin on sinänsä aika turhaa kun ei se kännissä tunnu miltään kuitenkaan. Perkele.

tällaista tällä kertaa :down:

edit: ja huomenna ojentajat/olkapäät/tissit -päivä jeejee :david:

Vitun baarit en mene enää koskaan noihin. Kävin kysymässä josko baarimikko jaksais laittaa megadethin tornado of soulsin mut mitä ilmeisimmin tippini ei riittänyt ja se vaan totesi "ei tuolla rahalla" ja kääntyi pois. Vitun kusipää saatana! Ja sit kaikilla muilla oli niin vitun hauskaa olevinaan ja ite jäädyin vaan.. vittu dokaaminen on ollu hauskaa joskus vuoden alkupuoliskolla viimeks kun oli nainenkin. Jostain syystä olen alkanut ikävöimään tätä exääni nyt niin kovin; en sitten tiedä olenko vaan puutteessa vai mitä. Ja jos löytäisinkin jonkun uuden "tuttavuuden" niin seurustelisinko sitten vain seurustelun takia..? Tuossa tapauksessahan se olisi vaan vääryyttä kumpaakin kohtaan.
No emt, mut tää dokaaminen on niin turhaa oikeesti, miks edes juomme itsemme juovuksiin.. jotta saisimme pillua? No sekin on sinänsä aika turhaa kun ei se kännissä tunnu miltään kuitenkaan. Perkele.

tällaista tällä kertaa :down:

edit: ja huomenna ojentajat/olkapäät/tissit -päivä jeejee :david:

Ei se piparin saanti ole pää-asia, vaikka monelle tuntuu olevan, ei ainakaan mulle... Mikä näissä "yhden yö" jutuissa on niin hienoo, kaikki ohi hetkessä ja kuten sanoit, niin ei oikein edes tunnu missään!
Kunnon parisuhde rules:rock: Sitä odotellessa...

Ei se piparin saanti ole pää-asia, vaikka monelle tuntuu olevan, ei ainakaan mulle... Mikä näissä "yhden yö" jutuissa on niin hienoo, kaikki ohi hetkessä ja kuten sanoit, niin ei oikein edes tunnu missään!
Kunnon parisuhde rules:rock: Sitä odotellessa...

Sanotaan nyt vaikka näin. Jaksakko ajaa samalla autolla koko elämääsi ? Tuskimpa eli vaihtelu piristää eikä kerkee kyllästymään. Näin minä ainakin itselleni ilmaisen jos pitää joku tekosyy keksiä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom