Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oho. Heräsin tuossa seitsemän jälkeen. Eilen mentiin periaatteella join -> join -> join -> heräsin. Ei mitään tietoa mihin aikaan oon tullu kotiin tai missä baareissa oon käyny. :D Kaveri tuli äsken tänne. Sekin oli eilen kännissä. On hävittäny kännykkänsä. :D Sen muistan, että johonkin oksensin. En kyllä tiedä minne. Baariin, ulos tai kotovessaan. Aivan kännissähän olen vieläkin. Kaksi 60% absinttishottia ainakin otettiin. Moneltakohan lähdin kotiin? Semmoinen gps-järjestelmä olisi kyllä kätevä niin näkisi kaikki reitit mistä on kuljettu. :D

Millanes meininki muilla on ollu?

Oho. Heräsin tuossa seitsemän jälkeen. Eilen mentiin periaatteella join -> join -> join -> heräsin. Ei mitään tietoa mihin aikaan oon tullu kotiin tai missä baareissa oon käyny. :D Kaveri tuli äsken tänne. Sekin oli eilen kännissä. On hävittäny kännykkänsä. :D Sen muistan, että johonkin oksensin. En kyllä tiedä minne. Baariin, ulos tai kotovessaan. Aivan kännissähän olen vieläkin. Kaksi 60% absinttishottia ainakin otettiin. Moneltakohan lähdin kotiin? Semmoinen gps-järjestelmä olisi kyllä kätevä niin näkisi kaikki reitit mistä on kuljettu. :D

Millanes meininki muilla on ollu?
033102beer_1_prv.gif
---|>
cool.gif
--->:urjo:--->:kippis1:--->:zzzz:

Huomenna ostan kalijaa ja meen jonnekkin puistoon ryyppään, oli sitä seuraa tai sitten ei. Jätän kännyn ja lompakon ja kaikki paitti avaimet himaan vielä kaiken lisäks ja katottaan mihin se tie siitä sitten vie.

Huomenna ostan kalijaa ja meen jonnekkin puistoon ryyppään, oli sitä seuraa tai sitten ei. Jätän kännyn ja lompakon ja kaikki paitti avaimet himaan vielä kaiken lisäks ja katottaan mihin se tie siitä sitten vie.

loistoreissu tulossa... :rock::rock:
nuo on ihan parhaita kun ei tiedä yhtään mistä itsensä seuraavana aamuna kerää.
joskus aika ihmeellisiä juttuja sattuu ja tapahtuu.
Ps. mene vieraaseen kaupunkiin, mutta hoida itselles kämppä yöksi etukäteen jos sellaista sattuu tarvimaan.

Voisinpa kertoa eräänkin tarinan eräästäkin pohjoisen teknologiakaupunkista, mutten jaksa. :D

Mitään kämppää tartte.. :lol2: Kyllä noita hyviä vaihtoehtoja aina löytyy muutenkin.

1. Jonkun leidin luota.
2. Kyllä kesällä yhen yön ulkona ojassa nukkuu.
3. Putka.
4. Jos sattuu törmään tuttuihin.

OI oi minkä ilta... taisin olla oikein daamien daami... Vaikka perseet yritinkin vetää :) Oli ihan hyvä ettei onnistunu, niin saan kantaa muutaman tunnin hyväntunnonmuiston hautaaani sitten joskus..

Jahas..Auton perässä on 50tlk 5,5% lonkkua ja 1L 80% viinaa :D Kai se pitää aloittaa tyhjentäminen. Krappis voi olla ennenkuulumaton ku vetää lonkkua ja tommosta viinaa.

Töistä kun pääsen niin vedän kunnon tumut :kippis1: Illal jos kykenen niin taidan mennä liinnotuksen yöhön kattelee oisko saumaa :hyper: Paskan maku siitäkin reissusta jää suuhun mut katellaan :urjo:

Kolmatta päivää taistelen kaupungin " vauhdissa" :D

" As I walk through the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's nothing left "

Parin tunnin alkaa kaveriporukan perinteiset kesäpäivät. Luvassa kolme urheilun täyttämää päivää ja eiköhän sitä muutama juomakin tule nautittua. Alkosta kipasin 0.7 jallun 0.7 kossun ja 0.5 jekkupullon. Olutta pitää viel hakea matkalla samalla kun käy evästä ostamassa. Rok Rok

Noniin kohta kohti kauppaa ja perseet olalle, hyviä iltoja kaikille ja juokaahan paljon! :kippis1:

Suunnitelma vaihtuivat kun rahaa ei ollukkaan niin paljon kuin luulin... Elikkäs kohta kaupasta hakemaan 12-päkki olutta ja 6-päkki giniä...

Vituttaa. Paska työviikko takana. Kusipää/tyhmiä ihmisiä. Helvetin kuuma. Minuutit tuntuu tunneilta ja vielä olis tätäki paskaa jäljellä 7 asti. Autokaupat meni vituillee... Pää täytee tänää :kippis1:

Back
Ylös Bottom