Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 päivää viinaksia ja grillausta Päijänteellä. Olo on vieläkin aivan kamala. Mustelmia, naarmuja, ja itikan puremia mitä oudoimmissa paikoissa. Mahtava Juhannus!

Eilen grillailtiin ja saunottiin kaverilla, otin 8 bisseä. Tänään herätys 83.0 töihin mut ei kyllä ollut mitään vaikeuksia herätä. Vituttaa vaan ku punttireeni menee vituilleen ja oon paskassa kunnossa..

Mahtava juhannus oli kyllä vaikka tänään hiukan töissä hikoiluttiki!
3 päivää juomista ja grillausta - tosin eilisen reissun ois voinu jättää väliin, mut kerranhan sitä eletään! :kippis1:

känniusäsä olen ja okohta voisn tehdä safkaaa himasa... varmaa menee painstettu kanamunamu linjaljaala kjosak mutua tusakin lötyuy... ööver änd äut.DS :D

Firman tarjoamaa (ennen fukin juhannusta) punaista viinin kuravettä litkinyt kohta litran verran. Kaksi jäljellä.. burb... :urjo:

Vika kerta kun sotken itseni muuhunkuin olueen :kippis1:

Mukava nollata näin bissellä ihan helvetin raskaan viikon jälkeen. :kippis1:

Mikäs vituttaa? Naiset?

Eräs henkilö joka tunti sitten lupasi kuskiksi lähteä, mutta nyt kun soitin niin ei enää jaksakkaan :curs. Pitää varmaan polkufillarilla kylille saatana lähteä vesisateella!.

Niin ja ne naiset vituttaa myös... Mutta leijonaa kurkkuun niin ilta kirkastuu :kippis1:

Pari olutta ja pari giniä:kippis1:

Jes! tulipa puhelu kaverilta ja tämä kysyi että hyppäänkö kyytiin :). Nyt on sentään kuski!, leijonaa lasiin. Vaikka vähissähän tuo jo on :D

Viimeksi muokattu:
Ei vitun vittu! Meikä on kaverille kateellinen! Jonkun 87 kanssa tanssi!!!

Ei vitun vittu! Meikä on kaverille kateellinen! Jonkun 87 kanssa tanssi!!!

Valitan, pakko sanoa. Mä putosin tuolle yllä olevalle tekstille aivan täysin, nauran ihan vedet silmissä eikä naurusta meinaa tulla loppua. -87 tytöt on kuitenkin jo... öö.. nuoria.

:lol2::itku:

Valitan, pakko sanoa. Mä putosin tuolle yllä olevalle tekstille aivan täysin, nauran ihan vedet silmissä eikä naurusta meinaa tulla loppua. -87 tytöt on kuitenkin jo... öö.. nuoria.

:lol2::itku:
Äläs nyt, kaikki on suhteellista. Janpan ikään peilattuna 87:t on aikamoisia matureita, kaverille kunnon sulka hattuun :rock: :hyper:

Aika hmm mielenkiintosta: käytii kaverin kanssa Suviseuroilla.. Olin sellaa *pienissä* kun käytii pyörimässä siel leirialueella.. Ihan hemmetisti uskovaisia siel ol.. en ees tienny et niit on niin paljon.. Sitte heitettii kylil rinksaa ja tultii takas. Pientä keitottamista lisää, ja tipuin rappusista ennenku kävin nukkumaan, tosin en kyllä syytä viinaa vaan helvetin liukasta paitaa mikä siihin oli multa aiemmin jäänyt..:)

Jatkoin juomista heti aamusta. :D Tuntuu kyllä hyvältä, että on näin paljon kavereita. :) Kaikki haluavat tulla mun luo aloittelemaan. :D

Back
Ylös Bottom