Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli otettua "muutama" liikaa, oli meinaan yöllä kotiuduttua tämmönen fiilis :urjo: ja nyt on herättyäkin tämmönen fiilis :urjo: Minkäs teet, en osaa juoda fiksusti...

Jos juo, pitää juoda niin että on kivaa ja aamulla klo 6 voi lähteä lenkille ja vetää munakkaan päälle.

Neuvoja: Wanha täti Bandu...:D

Onhan tätä oloa taas riittäny. Sohvalla ollu piknikillä koko faketin päivän. Pizza+kokis... aaaaah.

Oli kyllä huba ilta eilen, todella :D

Mitä hemmettiä!! Eikö täällä muka kukaan oo ryypänny moneen päivään. En kyllä usko. Herätys nyt kaikki ja keitolle sieltä!!

Ite vetäny kevyet kalsarikännit tähän flunssan taltutukseks..
Kaverit pyyteli mukaan viihteelle, mutta mä aattelin olla kotona ja parannella flunssaa. Sitten sorruin ottamaan minttuviinaa ja muuta kivaa, kun ne aukasee hyvin noita hengitysteitä..Huomenna varmaan ihan hirvee olo kun on pientä krapulaa ja joka paikka muutenkin kipee ja tukossa. Se on sitten huomenna eikä satu mua yhtään tällä hetkellä.:rock:

Tuli sitten otettua aika helvetinmoinen keitto
ja tuloksena heräsin Pasilan putkasta,
tosin olin syytön kaikkeen, en vaan osannu käyttäytyä ku spollet saapu paikalle.
Tällä kertaa kävi näin. :kippis1:

Ei oo oikeesti todellista, perjantaina join 6 pulloo bisseä ja vieläki nyt sunnuntaina on sellane vetämätön ja heikko olo, tsiisus että sitä näköjään tulee vanhaks...

Hitto, yöllä kotiin tultua piti vähän käydä oksentamassa vessassa... :D

Muistikuvat meen himaan... ja seuraavaks herään 3 tunnin pääst sängyn reunalt istumast, lattialla päivän "ruokalista".

Pieni fiilinki "mistä vitusta toi tuli toho ja millo". Tuntu silt et ei toi voi olla mun laattaa, joku muu on käyny tekee kepposet. Tuli taas todistettuu et ruoka+alkoholi=ei hyvä yhdistelmä, ainakin mun tapaukses. Mites muilla? :D

No voi juma. Olen kännissä. Miulla on eukko nukkumassa tuolla.Olen jo monta minuuttia katsellut forumia. Peijooni sentään että olen tyhmä, täytyykin tästä mennä eukon luokse "nukkumaan".How stupid can you get?

Back
Ylös Bottom