Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jeah! Olipahan ilta taas... Perustyyliin meni.. Kaverit toisessa baarissa ja meikä lähtee omille teilleen.. Bar-Bi:ssä tappiin asti alakerran tanssilattialla. Oli kyllä taas kerran hienoa musaa. Ei muualla Turussa sellasta soi.. :rock:

Vanha vietti varpajaisia. Filmi poikki, törkeä takapyörre. Terv. "Lievästi ylimielinen"

Kuinka paljon vaaditaan, että Ultimecia menee nukkumaan.;)

Vissiin aika paljon, kun just vasta heräsin. Yritin mä 11 maissa jo nousta, mutta eipä sitä iloa kestänyt kuin yhden voileivän ajan. Krapulaa ei kyllä ole, väsytti vaan niin saatanasti (puolen tunnin yöllinen kotimatka hyytävässä kylmyydessä varmaan auttoi asiaan). Tai sit mä oon vieläkin kännissä, jutut on ainakin just sopivan huonoja.

edit. Niin, ja näin unta, että poikaystäväni muutti pyöräkellariin asumaan siksi aikaa, että saamme yhteisen asunnon. Hienoa oli.

Kolmas päivä krapulaa, ja ei vittu naurata yhtään. Vituttaa toiset krapuloi 3 tuntii ni meikä saa kärsiä 3 päiväää.

Liekkö kotipizza edes auki.. Hyvää pääsiäistä vaan.

Hemmetti...

Olin jo turvallisesti peiton alla nukkumassa viime yönä kun entiset työkaverit alko soitteleen tosta viereisestä rapusta jatkoilta ja saihan ne sit houkuteltua mut käymään vaan ihan "nopeesti" "parilla" kun lupasivat tarjota.. Oiskohan se pari sit sisältäny parin kaljan lisäks noin 15 hotshottia.. Ja mä en edes tykkää niistä. Jotain krapulan tapasta tässä kai vielä...

Oli kyllä kiva nähdä vanhoja työkavereita vaihteeks... :kippis1:

Kolmas kerta tällä viikolla jo kun tulee ryypättyä. Joo kaikki vaan pääsiäisen syyksi, jep jep! :kippis1:

Tuolla avatarissa tuli jälleen majailtua näin pääsiaisen kunniaksi. Alkuillasta muistaa taas ekan tunnin ja seuraava varma havainto 12h päästä. Yleensä ei mutta nyt vituttaa perkeleesti. :down:

Tuli taas todistettua että kännissä ei kannata juosta.. :david:
Kädet täynnä haavoja ja toiset mokomat polvessa..
Saa nähdä kärsiikö pitää levytankoo käsissä.. :wall:

Eikö kukaan perkele oo menemässä rotuaarille kärppäjuhuliin?! Hirviät nousut ja huomenna sen myötä laskutki koulun penkille (or not)

Eikö kukaan perkele oo menemässä rotuaarille kärppäjuhuliin?! Hirviät nousut ja huomenna sen myötä laskutki koulun penkille (or not)

Kärppiä juhlistetaan täällä kotisohvalla. Heti olutta, kun peli alkoi, ja siitä hiukkasen lisää. Sopivat suojakännit huomista ajatellen. On tyttöystävän ja sen kaverin yhdistetyt synttäripippalot ja hyvä ei voi seurata:D
Onneksi ei huomenna mene niin sekaisin kun kuukauden ottamattoman putken katkaisee näin torstaina:rolleyes:

Ulkona vähän olutta... Huomenna ei koulua

Suhteellisen positiivisen ja hymyntäyteisen päivän kunniaksi kupposellinen MacAllania ja sitten unille. Nams.

Back
Ylös Bottom