Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvin on taas Tapiota otettu :D

Ote alkanut muutenkin vähä lipsumaan ku dietin lopetin tossa joku aika sitten :(

Tietysti sä onnistut. Jäikö jotain epäselväksi. Ei. Hyvä.

tosi wanha quottaus, mut kyl mä uskon kans, et mä vielä viinapirun kellistän! tänbää meni ottamisen puollellemutta huomenna lupaan ja päätän olla taas selvänä1!! pitää nyt oikein tsempata, kyl se siita!

edittii.. ku rupesin kattoon, mistä saakka toi on, niin huomasimpa, ettei se niin vanha ookkaan, vaan eiliseltä.. sitä se muisti teettää, kun juo niin perkeleesi.. mutta nyt saa loppua! kyllästyny oon tähä, ja mä haluan olla elossa 10v päästä!

No siis niinhän siinä kävi että käypäsin tuolla american car showssa ja näin PikkuisenTeen... muutama olunen ja kotona lisää. Nyt alkaa olee kalsarit niin syvällä päässä että pian maate. Huomenna sitten uus kierros syntsien merkeissä :D

särkee päätä ihan saatanasti.. mitään en muista.. eli mitään pahaa ei oo tapahtunu:) loppuu kyl meikäläisen viinanjuonnit.. yritys on ainaski kova!

Tänään ois tiedossa perinteiset Sikafestit paikallisella Peräkylällä.. Voi jumalauta.. kaikki intissä ja muualle muuttaneet kaverit näkee ekaa kertaa kuukausiin.. saa nähdä mitä tästä tulee :D

Onneks tiedän sen, etten juo yli kuutta olutta :) Miulle on tapahtunut jotain tosi kummaa: ei nimittäin huvita enää vetää perseitä! Jee :D

MItä vittua, ei oo edes krapulaa vaikka join kuin sika ja poltin vielä pikkuaskin röökiä (en muuten oo koskaan ennen kuin maistellu tupakkaa). Ainut miinus menee että naistarjonta oli hieman niukka.

Joo, toissapäivänä ostetusta Jägeremeisteristä jäljellä vieläkin pieni siivu. Lisää kaljaa kaupasta. Pääsiäisenä maalataan munia ja miehet muuttuvat sioiksi.

onpas niin mieletön krapula ettei kyl koskaa ole ollu. juotua tul tosi paljon,ainakin olosta päätellen, oksettaa törkeästi, yöllä en saanut nukutuksi kuin 4 asti ja sitte pyörin hereillä oksennusta nieleskellen 4 tuntia, ja nukuin kahteen kun olo parani vähän, että pystyi nukkumaan. Aivan mielettömän paha olo vieläkin, ettei niin mitään rajaa.

Sen verta jäi eilisestä kuskailusta hampaankoloon, että tänää o pakko pikkasen riipasta.. Kaikkea hauskaa sekasin sopivissa määrissä ja lopputulos on taattu.. noh.. huomenna sitten viikon tauon jälkeen salille.. ehkä.. :rock:

Back
Ylös Bottom