Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin nyt on poistettu kaupasta koppa keittoo ja aletaan valmistautua iltaan :kippis1:

jälkiraportti voi olla hiukan erilaisissa tunnelmissa:urjo: :hyper:

Hoocee ottaa nyt vähän kupposta synkkäreiden kunniaksi. Litranen Bombay Sapphire ois tuossa työn alla. Ehkä jos ei IHAN kokonaan vetäis.

Illalla stadii hevikuppiloihin mekastamaan. :rock:

No nii, koht ruvetaa kavereidenkaa saunoo ja naapurii rupee vituttaa :hyper: mut vittuako minä siitä välitän...

viimestä viedään :itku:

Tuostahan parit siivut voisi vetäistä. Tosin jälkeen päin saattaa ilmetä pääkipua.

Itse joudun esittämään vielä tämän päivän selvää, mutta huomenna räjäytetään pankki. Huomenna kunnon pre-gamet ennen kuin lähdetään katsomaan narrien ensimmäistä häviötä! Siinä samalla saatan toki vetää keskieurooppalaiset kolmen promillen seurapiirihumalat. Aivan sama, Kärpät!:kippis1:

Ei tosiaan pitänyt eilen lähteä viihteelle, mutta tulihan sitten lähdettyä. Boolia, lonkeroa, siideriä, viiniä yms.. Olo on nyt sen mukainen..:urjo:
Toisko joku mulle krapularuokaa????:)

Ei tosiaan pitänyt eilen lähteä viihteelle, mutta tulihan sitten lähdettyä. Boolia, lonkeroa, siideriä, viiniä yms.. Olo on nyt sen mukainen..:urjo:
Toisko joku mulle krapularuokaa????:)

Joo ei tosiaan olis eilen pitäny lähtee..... Nukkunu alle tunnin ja kuppiakin tuli ihan mukavasti otettua...Olo on täysin sen mukainen :urjo:

Kauhee morkkis päällä ja sellanen fiilis ku koko kevään punttailu ois menny hukkaan:rolleyes:

Noh ehkä se tästä....

Noniin nyt on poistettu kaupasta koppa keittoo ja aletaan valmistautua iltaan :kippis1:

jälkiraportti voi olla hiukan erilaisissa tunnelmissa:urjo: :hyper:

noniin nyt on eilisistä kemuista selvitty olo hiukan pöllähtänyt, mutta elämä voittaa:hyper: vielä monta päivää vapaata eli :kippis1:

Noni, sillat on poltettu (vaihteeks) ja kohta pullo giniä (0.5l) tissaillut päivästä asti... Kohta vois soitella kavereita johonki ja mennä istumaan iltaa.. :kippis1:

KoRnin unpluggedin tahdissa on hyvä alotella iltaa.. :rock:

Jahap, eilisestä 12-päkistä hupeni 9 ploa ja Jägermeisterista noin desi. Tänään hain täydennykseksi uuden 12-päkin ja loppu Jahtivouti odottaa jääkaapissa. Onhan tässä näitä pyhäpäiviä...

Sekakäyttö on päivän sana. Ja kommuunibileet.

Pitkästä aikaa tuli otettua huikkaa. Muistilista kertoo seuraavaa: Oluita, mietoja ja vahvoja, Englannista, Saksasta, Thaimaasta ja kotoisasti Porista. Lisäksi boolia, minttuviinaa, salmaripaukkuja sekä viskiä.

:kippis1:

jopas.. tequilaa ja votkaa ja viskiä.. ja pari olusta..aika helvatun kovas kännis olen,, Mut ei se mitää. Kyl sitä ehtii vielä lopettaan, ja se lopettaminen ei oo helppoa.. vaika oo tammikuutsa asti yrittäny.. Kyl mä viel onnistu

Back
Ylös Bottom