Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tekisi erittäin kovasti mieli nykäistä korkki auki tämän selän aiheuttaman hermosäryn johdosta. Sitten kun miettii tarkemmin, niin huomisaamun krapula yhdistettynä hermosärkyyn kuullostaa helvetiltä. Voi vittu.:( :(

Hitto, myöhästyin. Korkkasin kolme minsaa sitten oluen... :kippis1: :rock: . Eli lomilla ollaan:D

Pitkästä aikaa tulee kirjotettua tähänkin topicciin, kohta ois tarkotus lähtä tohon lähipubiin vähän ryyppäämään. Pohjia on toki tullut vedettyä oikein kunnolla! :hyper:

kävi varatut mimmit taas kuumana...aina vaa tuntuu käyvän näin...toivottavasti jaksaa huomenna pumpata rautaa,,,,:kippis1:

Jotenkin aina tämä tredi tuntuu heräävän eloon viikonloppusin:lol2:

h0h, siinä kävin niinkin hassusti että jouduin humalaan... olis ollu paljon tarinoita taas vaan ei kuuntelijoita.

No täällä on aina kuuntelijoita :D

Kyllähän se maistu.... perkeleen hyvältä.. Jumalten siunaamaa nektaria.. Ahhhh... 3 viikon tauko tuosta ihanuudesta on helvettiä. Ei enää koskaan.

Kello 19 suunnistin kylälle teinien seuraan juomaan kaljaa, si puol 21 paikalliseen pubiin, mikä on auki ainaki kolmesti vuodes xD Muistan jotai klo 23, si heräsin tunti si sängystä, mitää tietoo ei oo mite oon tullu kotii, millä oon tullu.. Ehkäpä nelivedolla :D Hirvee olo. Äiti sano että viiden aikaa mun huonees palo valo xD Noh rahaa ei menny kuin 20e.

Joo-o kyllä siitä valkoviinistä ja oluesta krapula taas tuli vaikka piti ottaa ihan kevyesti. Oli kyllä hubaakin, tanssilattian valloitus oli onnistunut. :D Väittelin jonkun ärrävikainen nappulan kanssa taksijonossa asumiskustannuksista... sitten maksoin vielä niitten köyhien taksin. Vidu.

Aahh... mahtava ilta. n. klo 19 minä ja 12 karhuystävääni suunnistimme kaverin syntymisen vuosipäivää juhlistamaan... mahtava ilta oli: sopiva hiprakka, biljardipöytä missä kyykyttää porukkaa ja hienoja ihmisiä ympärillä.. tulihan sitä sitten tossa kuuden maissa himaan hipsittyä :) Ja ei oo darraakaan kun tuli kerrankin juotua ihmisiksi!

Eilen porukalla keilaamassa, syömässä sushia ja istumassa iltaa drinkeillä, jatkoille tuttava parikunnan ostamaan kämppään, jota juuri remppaavat... ja taksilla myöhään kotiin... Alkoholi annoksia x mooooonta. Jonkinmoinen orastava krapula + aikamoinen väsymys aamulla - ulkoilulla ja ruualla tilanne korjaantunut. Jep jep...

Ollut melko rauhallinen vuosi tähän mennessä juomisen suhteen, mutta la olin jeesaamassa kaveria muutossa.Joku 15 nallea+yksi tuoppi siinä meni.Sunnuntaina joutui melkein kakistamaan laatan pihalle, mutta sain pidettyä sen sisällä :kippis1:

Back
Ylös Bottom