Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs, mitäs, eiks tääl oo muita kännäämäs? oltii just faijan kaa tos baaris, ja tuli vähä riitaa yhen ukon kaa, ni poliisitkii piti kutsuu paikalle. Et sillee...

tänään Benin juhliin Luxiin:david:

:offtopic:
Haha joo, pitäsköhän sinne mennä... ?
Onko sinne joku pukeutumispakko, esim. puku päälle jne? Luxi kuitenki semi hieno mesta :rolleyes:

Mölliskön kanssa "yhdellä" valkovenäläisellä (huom. aito shampanja aperitiiviksi) :kippis1:

Liitteet

• yhdellä.webp
    yhdellä.webp
    26,7 KB · Katsottu: 373
Mölliskön kanssa "yhdellä" valkovenäläisellä (huom. aito shampanja aperitiiviksi) :kippis1:

Ne porvarit, ne porvarit!!:worship:

Itse otan aperatiiviksi Aperitaa. Sitä kun juo kaksi pulloa, niin huulet on punaiset vielä viikon päästä.:thumbs:

Pienet naksut :kippis1: ja illal kattoo Pakarisen Hannaa Dooriksee

Ensimmäinen maistuu aina parhaalta, näin rankan päivän päälle. :kippis1:

Kolme kaljaa pizzan kanssa ja sitten kaverin kanssa baariin jossa 2x0,6l tuoppi.

Voisin melkeen veikata olevani hiukan humalassa.

Joulukuun alusta asti olen ollut sairaslomalla masennuksen vuoksi ja nyt tässä viimeiset pari viikkoa on alkanut vihdoin tuntua että elämä voittaa.

(Ja heti piti baariin lähteä) :jahas:

:rock:

Flunssa vaivannu koko viikon mutta nyt se taipuu ku tempoo jallua nassuun. Isukkini sanoin > Kaikki luulee olevansa toista parempia, mutta kukaan ei tieda kuka on paras. Voi pikku kissan vittu.

Mä taidan vetää kohta kunnon sokerikännit. Pieni hysteria on aina naapurille iloksi, vielä kun löytäisin stereoiden kaukosäätimen jostain.

Plääh, innoistun vetää viinaa enkä ikinä opi ettei se oo kaljan vahvusta :D Nyt on laskuhumala, vaikken hirveitä vetänykää.. Salille pitäs kuiteki yhen aikaa mennä xD Ei taija laskee ajois, ja muutenki oli kyllä ihan turha reissu.

Jos joku sanoo, et oon jotain ottanu, nii puhuu kyllä PALTURIA!:urjo:

vITT

Joo ei auta kun vetää toinen päivä kun ei etes baariin asti eilen selvitty....:rolleyes:
Pitää ottaa varmaan yksi vähempi tänään :kippis1:

Varmaan!:whip: :rock:

huoh. Eilen tuli rällästettyä ja säädettyä ympäriinsä. Tänäänkin pitäs lähtee jonnekkin, mut taidan jättää väliin;)

Back
Ylös Bottom