Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei pahempaa krapulaa täälläpäin, eikä edes morkkista :thumbs:
Nyt en tosin aivan armottomassa koomassa ollutkaan. Tänään on tullunna syötyä kaikkee hyvää, karkkia, suolapähkinöitä, kylmäsavuporoa :kuola: sekä juotua kolmisen litraa Zeroa :) Luulis penkin huomenna kulkevan tällä kalorimäärällä :whip:

Heräsin aamulla, eikun päivällä ja oli kyllä sellainen olo, että oksat pois. Ihan järjetön morkkis vielä. Sain yhden uuden kaverin kyllä, mutta ei sais puhella ihan kaikkia asioita. Nyt kaikki tietää lähipiiristä mun sydänasiat yms. Argh! Kiitos kuitenkin tänään piristyksestä, oli parista palstalaisestakin tosi paljon hyötyä. Yksi sielu pelastettu. Hui kun oli tyhjä olo kun heräsi kylmästä talosta, muistelee mitä tapahtui... No onneks heräsin sentään.

Miten nyt pystyy nukkumaan?

Juominen on hauskaa. Lauantaina huomasin sen taas. Sunnuntai taas on tylsä dokaamisen jälkeen. Mahdollinen krapula. Ja vielä inhottavampi syy; Onkohan mulla jokin superpaska geeni, mikä altistaa mun naaman näyttämään sunnuntai-aamuisin iha aknepesältä. Kavereilla en ole huomannut kys. asiaa.

Pari päivää meni niin että heilahti. Tärkeintähän kisoja edeltävällä viikolla on olla iisisti ja maksimoida palautuminen. Itse suoritin tämän prosessin lähtemällä perjantain viimeistelyreenin jälkeen suoraan kemuihin, sitten söin 2 päivän aikana pari fasupalaa ja muutaman pizzaslaissin. Lisäravinteen 6 pulloa viinejä ja sekalaisia teräviä. Mahtava olo :rolleyes:

Hiton hauskaa oli, morkkiskin aika lievä :)

Tähän on lisättävä sunnuntain ihmeellinen asia. Sunnuntaina jatkoin vielä pitsa-karrki-linjaa ainakin osittain. Mutta ihmeellistä oli se, että viikonlopun suolainen moska, ja hirvittävä hiilarimäärä oli tehnyt kropalle vain hyvää. Kuin parempikin tankkaus. Lihakset oli sunnuntaina ihan täynnä ja pyöreät, jos nyt oli poskissakin vähän ekstraa. Ja eilen kulki reeni hyvin kuin mikä.

Suosittelen kaikille siis suorituskyvyn optimoimiseksi vastaavanlaista parin päivän viiniviinakarkkipikkusuolaispaastoa :thumbs:

Mä en taida juoda alkoholia enää koskaan...:nolo:

Krapula tuntuu jatkuvan jo toista päivää - eihän tämmösessä ole mitään järkeä. Onko tää pöhnä nyt sitten ihmekkään, kun 1,5 vuorokautta maksa yrittää epätoivon vimmalla hoitaa hommiaan. Onneksi Tallinkilla ei todennäköisesti ollut paljoakaan tuttuja ja onneksi digikamera unohtui jo alkuillasta matkasta pois, oli noissakin kuvissa kestämistä. Jos joku näki ko. purkissa viskipullo kädessä heiluvan / tanssivan Joulupukin ilman paitaa, niin se ei ollut oikea pukki, se olin vain minä. Positiivista asiassa on, että minkäänlaista morkkista ei tullut, vältyin siis henkiseltä kärsimysnäytelmältä. :)

Onneksi pikkujouluja ei ole kuin yhdet, kahdet, tai maksimissaan kolmet per vuosi.:thumbs:

:joulu2:

Tänää pienet kupit :kippis1: aamulla sit :urjo: ja yöksi töihi :thumbs:
Jos elämä potkii päähän, potki takaisin.

Otin pari.

about 5 ravintola-annosta kavereiden kanssa. Baari oli ihan tyhjä joten tulimme kotiin. Naapuri koputti just lämpöpatteriin kun kolistelin jotain omiani täällä. Kivaa... No, se on sellanen napuri joka tod. näk. haukkuu mut huomenna päin naamaa.

kello on 6.36 ja odotellaan lippupisteen avutumista et sais varattua Vesku Loirin tän illn keikalle liput.....
Odottelu sujuu ihan hyvin viel kun kuppia riittää ja se aukee jo heti 8.00

Back
Ylös Bottom