Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Olin eilen baarissa... Mutta selvänä! Ei ees menny hermot, eikä kauheesti ollu ees tylsää. Oli ihan siisti seurailla kännisiä ihmisiä, ja joittenki parien illan kehitystä.

Olin eilen baarissa... Mutta selvänä! Ei ees menny hermot, eikä kauheesti ollu ees tylsää. Oli ihan siisti seurailla kännisiä ihmisiä, ja joittenki parien illan kehitystä.

Sama:) . Oli ihan mukavaa ja ihme kyllä parempi fiilis kuin useasti päissään ollessa. Fiilistä nosti vielä sekin että lähes kaikki vastaantulijat heitti jotain kommenttia tyyliin "Äijä on aika kovas kunnos" jne. Yrittipä yksi tyyppi jopa tarjota minulle seuraksi jotain naispuolista kaveriaan joka ei itse uskaltanut tulla juttelemaan:D

Pakkohan se on tänne kirjoittaa, kun tuli juotua ensimmäistä kertaa heinäkuun jälkeen. Vallattiin kahden kaverin kanssa Tampereen Wiktorin jukeboksi useammaksi tunniksi. Ilta meni kuunnellessa Metallicaa, Iron Maideniä, Rammsteinia, In Flamesia jne. Kannatti, vaikka aamulla lensi :urjo:

Mä lähin pippaloista 11 maissa himaan 2 siiderin jälkeen, kun kaveri oksensi kaksi juomaansa punkkupulloa tapetilleen. Hyi helvetti sitä hajua!:urjo: Aamulla kuulin, että yks urvelo (=frendi) oli nukkunut hangessa, koska tää oksentaja oli sammunut, eikä ollut kuullut, kun tää urvelo oli soitellut sille alaovelta 7 kertaa.

Eli mulla ei ole krapulaa, vaan ihmetys siitä, että ihan oikeesti voi tapahtua. Kaveri täytti 26..

Lauantaina olin sopalla, ja kädet tärisee vieläkin. Mistä sekin johtuu että nykyään darrat kestää monta päivää? Ennen kun dokas niin saatto yrjötä seuraavana aamuna mahanesteitä, mutta darra loppu yleensä viimeistään iltapäivällä. Nykyään ei okseta, vaan tärisee eikä ruoka maistu kolmeen päivään.

No enivei, dokauskeikka meni ihan jees. Kaverilla oli 4,5 litran viskipottu, jota sitten muutaman ukon voimin yritettiin tuhota. Ihan lepposaa meininkiä, vaikka illan ohjelmaan mahtui myös painin keski-uudenmaan piirin mestaruuskisat kaverin kämpän lattialla:D Ite osallistuin niihin tosin vain erotuomarin ominaisuudessa.

hmm, reilun 4 kuukauden tipattoman jälkeen tuli juopoteltua taas, ei se kyllä mitään ihmeeliistä ollut sekään homma, ja krapulaa ei ollut ei tietenkään.

kuukauden ryyppyputki. -> 3 kuukauden treeni ja kuivakausi. -> nyt aukes taas hanat. enää ei lähde homma lapasesta.

" nykyajan hullutuksia, tuskin seurauksia me mietitään, en elämästä silti koskaan luovu.. " -sanos leevi ja kaverit

Itellä snadi päänsärky päällänsä... Tuli ostettua puutyötunnin jälkeen kaljaa ja kitattua sitä kotiin meno matkalla. Fiksu idea sinäänsä.

Onneks en ollut ainut.

Back
Ylös Bottom