Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo vaan öö vaan..

Kaveri tuli laivalta, toi kaljaa ja nuuskaa. Mentiin kattoon Playerssiä, joka oli aivan syvältä. Ihan kauhee esitys, muutama videopätkä mukaan, niin kaikki muutkin näkee

Eka
Toka

Kyllähän se niin sanotusti keiton puolelle meni taas kerran.. Ja voin sanoa, että aamulla herätessään myös naapuritkin tietävät sen..

Prkl, pystuin olemaan polttamatta tupakkaa vaikka olin kännissä! Loppuu röökaaminen just! Ollanhan tässä jo viikko oltu polttamatta..

Kalja maistuu ja känni taas päällä, miltäköhän tuntuu huomenna treenata?:rock:

Prkl, pystuin olemaan polttamatta tupakkaa vaikka olin kännissä! Loppuu röökaaminen just! Ollanhan tässä jo viikko oltu polttamatta..

Kalja maistuu ja känni taas päällä, miltäköhän tuntuu huomenna treenata?:rock:

Sama homma tääl, puoltoista viikkoo ilman röökii, ja pari baari iltaa takana :rock:

neljäs siideri menossa. Kaapissa olis jotain unohtuneita kaljoja, joten ne menee varmaan ja sitten HellSinki city kutsuu. Toivottavasti ei city boy :jahas:

Jumalauta mikä olo! Oon byytannu koko päivän. HYI HELVETTI. Mutta hauskaa oli eilen, muttei enää tänään.. Hyi tuntuu et ois vielki kännis yökykyök.

Nonni:kippis1: Nyt radalle kuukauden jälkeen taas. Puolen litran vodka kylmenemässä pakkasessa odottamassa noutajaansa, toivottavasti riittäisi se ettei tarvitse huomenna oksentaa siskon synttäreillä mummojen ja pappojen ollessa kakkukahveilla:D

Viimeksi muokattu:
Juuu, Tässä eilen ja tänään sikspäkki koffia alas, huomenna reenit kulkee! nimittäin muutama sata ylim kaloria pelissä :).
Överi kännejä en oo vetäny ku yhen kerran tänä vuonna, ja siitä tuli semmoset 3pv reeni taot eli ei kannattanu :).

Giniä, greippimehua juon ja telkkarista kattelen varesta

Tuli eilen otettua kuppia vähän liikaa. Nyt tuntuu kurkussakin ihan siltä kuin joku olisi vedellyt sitä raastinraudalla. :urjo:

Back
Ylös Bottom