Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
*bling* . Eilen baarissa, nyt vielä humalassa. Ei tiedä mitä tänään tapahtuu, ehkä jopa :kippis1: . Vähän pelottaa, että krapula iskee tän humalan jälkeen... toivotaan parasta :rolleyes:

Joo nyt näyttää todella heikolta tän päivän juominen. Alotin just ottamaan korjaussarjaa.

Edit. oon muuten ihan vitun kännissä vielä, kaaduin vessassakin. :)

Teinpä tänään(eilen) päätöksen, että tänään en juo, enkä pakosti lähde edes ulos....

No menin ulos ja siellähän oli viinaa tyrkyllä. Menin jopa joihinki yllättävän paskoihin bileisiin, mutta mitään en ottanu.

Saas nähä selviydynkö vielä tästä päivästä

Ensi purasu....:thumbs:

Ensi purasu....:thumbs:

Mulla kanssa kohta.. Vähän antaa ruuan laskeutua ja sitten alkaa :kippis1:
Illalla tarkoituksena suunnistaa Lahteen isommalla poppoolla kattomaan sen kylän viihdetarjontaa..:rolleyes: :rock:

Kaverille mentiin, siinä sitten riipasin mäyräkoiran ja vähän kylkiäisiä ja tarkotus ei ollut mennä läheellekkään baaria. Kuitenki loppuillan suunnitelmat kusi totaalisesti ja juomat uhkasi loppua, joten juottolaan sitä mentiin. Eipä siinä, ei mennyt älyttömästi rahaa eikä krapulakaan juuri vaivaa niin ihan onnistunut ilta!:thumbs:

Kerrotaas nyt sitten ne omat ensikosketukset Kuningas Alkoholin kanssa:D . Itse join ensimmäisen kerran vappuna 2004 kun kaverin kanssa ostettiin 6-pack A-Karhua 0.5 tölkkejä, eli kummallekin kolme tölkkiä. No, eihän tuosta tullut kuin hiprakkaan, mutta fiilis oli kieltämättä unohtumaton :kippis1: . Ensimmäiset kunnon perseet join tuosta noin vuosi eteenpäin. Taisi olla 3 litraa keskiolutta ja jonkin verran konjakkia, kunnes :urjo: ... Vielä tänä päivänäkin konjakin haju ällöttää kun tuota muistelee...

Mahtava ilta eilen, mahtavat bileet, mahtava känni... Piti olla kuskina ja pitää kuiva viikonloppu, mahtava epäonnistuminen suunnitelmassa. Tänään ei ole olo kyllä ollut sitten ihan yhtä mahtava, onneks ei mitään mitä kebu ja jaffa ei parantais. :)

No nii, tuli taas kunnon kumarat vejettyä lauantaina, sunnutaina aivan saatanan paha rapula :urjo: Paska reissu oli, rahaa palo iha sikana ja naisiikii oli pilvin pimein NOT!!! :anssi: Ei sitä opi koskaa et vois jonkuu viikonlopun olla selvinpäin :wall: Se on hyvä jatkaa taas reenailuu ku uus viikko alkaa ja ollaa hyvillä mielin :thumbs: Kyllä reeni kulkee taas ton dokailun jälkee.

*bling* . Eilen baarissa, nyt vielä humalassa. Ei tiedä mitä tänään tapahtuu, ehkä jopa :kippis1: . Vähän pelottaa, että krapula iskee tän humalan jälkeen... toivotaan parasta :rolleyes:
Kyllähän sitä sitten tulikin mentyä lauantainakin baariin :D . Sunnuntaina oli lievempi krapula kun lauantaina, onneksi.

Viime viikonloppuna tuli juotua jonkun verran kun olin kaverin luona Tampereella käymässä. Pää oli lauantaina vain lievästi kipeä :) tosin sunnuntaina tuli flunssainen olo, ja flunssa iski maanantain kunnolla. Prkl.

Back
Ylös Bottom