Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hitto nyt on paha olo. Eilen oltiin kattomassa Formula-tapahtumaa Neuvostoliiton ja parin kaverin kanssa. Siinä jäi sitten ryyppy päälle ja kun kotio päästiin niin kaatuiltiin ja oksennettiin koko yö. Nyt kurkku kipeä ja karmea darra...

Nyt jäi korkki päälle hetkeksi ja toivottavasti kauemmaksikin aikaa. Vittu että vituttaa.

Oon nyt ollut 5 viikkoa juomatta tippaakaan. Joka ainut vapaa viikonloppu on tehnyt mieli mennä baariin ainakin hetkittäin, mutta väsymyksestä ja mielenmuutoksesta johtuen en oo sinne mennyt. Outo juttu, mutta seuraavina aamuina ja muutenkin muinakin päivinä elämä on tuntunut paremmalta, tuntuu niinku ois voittanut jotenki ittensä jättämällä baari-illan väliin. Kait mulla vähän tuo alkoholi käy omantunnon päälle. Ei tunnu justiinsa sopivan mulle tällä hetkellä. Saa nähdä kuin pitkä paussi tulee nuista harrastuksista. Tämä siis sarjassamme kuivat offtopicit.

Darraa pukkaa. Nyt loppuu tää viikonloppukännäily, rupee jo kuvottamaan kun on mennyt viihteellä aika moni viikonloppu kesän aikana.

Kiva nähdä miten se kuuluisa viikonloppu tinttauksen jälkeinen maanantai kulkee siis salin osalta. Kahen päivän aikana on tullut syötyä jotain mäkkäripaskaa vähän, kun eilen ei tullu syötyä neljän jälkeen kun juustohampurilainen ja tänään aamupala oli n. 18:00, kun aikasemmin ei pysyny sisällä. Varmaan kulkee ihan helvetin hyvin ja tulokset nousee.:rolleyes:
Edit: En juo ikinä enää.

Huh huh. Mitään en ole tänään tehnyt, hiki valuu silti. Kädet tärisee ja suussa maistuu paska vieläkin. Oksettaa ja pyörryttää. Kyllä tää on mukavaa sitten tämä krapulan poteminen :(

Gettin' toasted, slightly toasted.

Tänään oli vika päivä töissä ja maanantaina kouluun perin kauas kotoa. Hahaa, dwam, seikkailut odottavat.

Testailtiin tuossa vaniltakossua sekoitettuna Fanta Red Berries-litkuun. Ihan hupaisaa. Haisee hyvältä, joltain hedelmäkarkilta, tms. Maku ihan ok, ei nouse ihan yhtä loistaviin sfääreihin kuin haju. En tiiä sitten paljonko tuota putoaisi, jos yrittäisi tosissaan vai olisiko liian makeaa.

Oli kyllä ihq krapula tänäpä. Oksensin kaksi kertaa matkalla vessaan oksentamaan. Vieläkin ihmetyttää miten sen tein.

Ei kai vaan Kaivopuistossa, ajattomassa teinihelvetissä:lol2:

Mäkin vedin eilen kovaa. Tuollakin tuli käytyä ihan perseestä kylläkin oli. Ilta sais myös hyvän päätöksen ku mut raahattiin taksiin ku en pysyny pystyssä ja makso sekin 50e!! taisit se ei antanu rahoja takas :jahas:. Tarinasta puuttuu paljon viaheita, mutta ne jäääköön omaksi häpeäksi.

ei! sinne mä en astuisi jalallanikaan.

Ihan muijan + parin frendin kaa kupiteltiin ekaks kämpillä ja sitten jossain tuolla yössä :D

Its not worth it

Tuossa kavereiden kanssa saatiin kunkkuidea kokeilla kenellä on paras viinapää. Joten, koska kolmen porukasta yksi juo vain kirkasta viinaa (ennätys ½l kossupullo sixpack kolmessa päivässä), toinen pelkästään olutta (kolme koria olutta kolmessa päivässä) ja minä mitä milloinkin (½l minttulikööripullo, ½l konjakkia, ½l salmiakkikoskenkorvaa ja ½l sitruunalikööriä kolmessa päivässä), päätimme tehdä kilpailun aineella mitä kukaan ei ollut juonut.

Eli Portviinillä. Kyseessä on 20-21% punaviinin tapainen, mutta ei sinne päinkään.

Menimme siis oluthemmon luo juopottelemaan. Joimme tasaisesti kilistellen ja annoimme lasien kiertää niin ettei kukaan juonut vain omaa portviiniään. Ensiksi kosahdin minä, juotuani vain ½ pulloa portviiniä tunnissa. Hiukan sen jälkeen olutmies oli juonut jo koko pullollisensa. Kossun ystävä jätti hippasen pullon pohjalle mutta kulutti aikaa 4 tuntia meidän muiden jatkaessa juhlintaa muilla virvokkeilla.

Mitä opimme? Emme mitään, paitsi että
1) halpa portviini on helvetin pahaa,
2) että portviini lantrattuna suomiviinaan 50-50 maistuu erittäin hyvälle,
3) että portviinipullollinen ei tosiaan volteista huolimatta riitä koko illaksi,
4) olutmies oli ainoa joka ei saanut kunnon känniä aikaan, niinpä lähdimme Turkuun jortsuumaan ja
5) että ihminen voi nöyryyttää itseään mitä erilaisemmin tavoin.

Sen pituinen se. Nyt on jo ihan hyvä happi, nopeesti haihtui tämäkin...

Nimim. naisten hääpuku puetaan todellakin samoin kuin housut, eikä helman alta hujahtamalla... yllättävää.

Back
Ylös Bottom