Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jeah, taas 2pv juotu, eikä ollenkaan oo tullu krapulaa(vielä)!

Fittan, jag inte mera har selkärankaa. Viimeviikonloppu meni rässiessä, kun oli dbtl, mut mitäpä tuosta, oli tautisen hyvä meininki... Mut sitten fiksu flicka lähti myös i går vipeltää, ja här lutkutetaan igen kiideriä ja ollaan menossa baariin. Mut det haittaa ingenting, Tove har supermaksa, och det tål allt! Meen huomennaki ryyppää. Musta on kivaa olla kännissä. Kohta saa kuitenkin taas kärvistellä opiskelujen ja kaiken muun avföring kanssa niin että voi kacka bajs, jos tässä ei pientä putkea voi vetää. Jag måste muistaa, että putki katkeaa i morgon bitti. Jag gillar att olla jurrissa, och nu måste jag mennä ja laittaa naama ja ettii jostain nånting man kan klä på sig. Jees mut rokkii, pitäkää ittenne spurguina.:kippis1:

Pahimmat kännit ever ny påä,l.... Yli huomenna alkaa koulu ja päätin, että tänäää sit otettaan kunnon kännit <3 Eilenkin piti viettää iltaa kahdestaan eräään henkilön kanssa, mutta meni sitten sekin vaan riidaksi :jahas:
Huominen enään jälellä ja sitten taas alkaapi koulu... :S Onneksi tämä kesä on ollut aivan uskomaton, uusia ihmisiä tavattu ihan vitusti ja muutenkin ollut hauskaa.... Viikon olin töissä hesassa, ehti onneksi käydä pakkiskauapssakin, ihan
helkkairin tyylikäs kauppa :rock:
Eilen aamulla tulin sitten taas tänne porojen luo :D
Mutta pitäis varmaan hakea jotain syötävää, ettei tuu krapula... kerran elämässä tullut ja veikkaan, että huomenna on se toinen kerta :haart:

Kaikki lähdössä keskiviikko-torstai akselilla Cityn baari keikalle?: voidaan viettää krappea jo perjantaina ja tuleva sunnuntai onkin sitten vaihteeksi ihan siedettävä

Tosa pari tuntii sitten mietin vielä että josko oliskin kuski, mutta ny alkaa olemaan aikas hjyvä happi jo. Rhum Decoulia (54 volttia) on menny kohta puol pulloa, nousuhumala on päällänsä ja kohtsillään lähen kavereiden kanssa tonne turvattomaan turun keskustaan.

Vois vaikka yrittää jotai/joitain misu(j)a tänään... mut nytku sanoin niin ei varmaan tärppää. Nii se aina o.

Jepjep! Serkun häissä olin ja boolia tuli juotua aika monta mukillista, mutta tuloksena vain pöhnähumalat, kunnon nousuja ei tullut kuin alussa. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi!

kalsarikänni paras känni.... muuten ihan hyvä mutta naisia sais olla enemmän.:arvi:

Hahaa, mä en ollutkaan dokaa eilen! Ei oo huono olo, vaan hyvä! Hahhah!!!

Mä oon parempi ihmisenä ku ne, jotka oli eilen dokaamassa ja nyt darrassa! Jee!

oikeesti tää on paskapuhetta koko läppä... :jahas: :urjo:

:anssi:

Viiiitun paska olo, en juonu ku 2 lonkeroo eilen mut sit tuli polteltuu vähä kaikenlaista ja vedettyy kenties jotain muuta vahvempaa ku putosin maahan ja tärisin jossain vaiheessa aika hyvin. Rok rok..

Ikinä en enää..
Ai joo mul on viel olkapäät tulehtuneet, vittuu

Tänään taidan pitkästä aikaa ottaa useamman olusen. :kippis1: Niin prkleen rankka viikko alla!

Kohta grillaamaan --> saunaan --> katsomaan elävää musiikkia --> yökerhoon. Loppu on kysymysmerkki. :rock:

Juuh, juuri tulin himaan baarista. :eek: Toivottavasti ei ole huomenna (siis tänään) kauhia kapula... :rolleyes:
Opiskeluporukan kanssa aloteltiin ja bailattiin. Pelattiin jengaa. :rock:

Eilen tuli käytyä suomenlinnassa ja sieltä baarikärpäseen. Suomenlinna OK, baarikärpänen perustylsä baarimeininki.

Ei ole krapulaa vaikka join ~9 kaljaa.

Back
Ylös Bottom