Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään tarttui völjyyn lemppariolusiani: Innis & Gunnia ja Grimbergen blondia. Maukas päivä tulossa.

Eilen join. Toissapäivänä join. Tänään vasta juonkin, koskapa elokuun ensimmäinen päivä alkaa viinalakko ja uusi, hiukka brutaali treeniohjelma... Vedetään molempia vuoden loppuun ja katellaan uudenvuodenaattona (yhdyssana? isolla? pienellä?) uudestaan näitä viinahommia...

Olin muuten kolmisen vuotta sitten puoli vuotta ottamatta viinan tippaa... Suosittelen lämpimästi kaikille, fyysinen vointi ja kunto oli tosi mahtava ja ajatus juoksi varmaan 65 % nopeammin ja skarpimmin, ja oli kyllä muutenkin tosi voittaja olo...

Nyt on irronnu kyllä ihan täysin lapasesta. Tiedostan kyllä itekkin mutta en jaksa välittää. Denat on loppujen lopuks yllättävän mukavia kavereita kun niitten kanssa postailee ja kuuntelee niitten juttuja.

Korkkasin kuohuviinin (ainoo mitä talosta löyty) ja vietän kesälomaa parvekkeella. Kesäloman viimisiä hetkiä. Tätäkö tää nyt sit taas on? Maanantaina lähtee taas 11kk työputki. Tosta noin. Eikö tietokone toimi? Ei se niinkään mä korjaaan.. ja tennarit sauhuu. :S

:zzzz:

Fastin sheikkeri sai taas hyvää käyttöä kun sekoittelin siinä hieman tujun valkovenäläisen...:) Minttuviinalla höystettynä.

Saa nähdä meneekö ilta pitkäksi mutta terassille tässä vaan on tarkoitus lähteä. Otetaan se yksi.. No ensin kuitenkin saunomaan kaverille...! Ai ai näitä lauantaita. Ei ole vähään aikaan taas kupittanutkaan...

Toinen lonkeropullo menossa, kaksi jäljellä ja sitten baariin :kippis1:

Koko päivän olin ihan tiltissä jonkinnäköisen flunssan vuoksi.
Illalla piti sitten vähän tiputella hoolia. Tuli käytyä kotkan meripäivillä kun kerran kyydillä pääsi edes ja takas. Olihan siellä vähän musaa ja helvetisti populaa pitkin ja poikin autoteitä.
Aika karnivaalit siellä oli. Olo oli kuin jenkkileffasta. Tosin yhtäkään sarjamurhaajaa ei tietääkseni ollut töissä lähistöllä ainakaan tekstitvn mukaan.

Kaljakelluntaan olisin halunnut lähteä, mutta oli muutamiakin esteitä sinne pääsylle.

Tän tän tääääääääääääääääääää!!!! Oon ikään kuin jurris! Ihan ässä ilta ja sen takasi että baarissa soi Boten Anna KOLME KERTAA!!! Olin kuin parkettien mach kolmonen vittu! vaik todellisuudes en mut fiilis oli hjuva...kiitos

No aika pitkäksihän se ilta meni... Tuli vasta kotiin. Onnneksi ei tullut mitään sekoiltua... Sitäkin enemmän jammailtua!!! No torspolta mä näytän joka tapauksessa..:D

Aivan saatana sekasin! No piti tänne hintti palstalle postittaa pitkästä aikaa. Qstock oli kova tänä vuonna! lycka till kaikki oululaiset!

Nyt on Kotkan meripäivät tullu, nähty ja koettu.. Kunnon teinihelvetti, pahempi kuin kaivopuiston vappu! Hauskaa silti oli; puistot ja baarit täynnä ihmisiä ja yön tai aamun kruunasi hikiset, unet, auton takapenkillä. Eilinen ilta mökillä grillattiin pienessä krapessa

Nyt on Kotkan meripäivät tullu, nähty ja koettu.. Kunnon teinihelvetti, pahempi kuin kaivopuiston vappu! Hauskaa silti oli; puistot ja baarit täynnä ihmisiä ja yön tai aamun kruunasi hikiset, unet, auton takapenkillä. Eilinen ilta mökillä grillattiin pienessä krapessa

"Teinihelvetti", ja itselläs ikä 18-v. :D

Ei helvetti, miten voi kaljapullo hajota kädessä. Olin aukasemassa pulloa sytkärillä, kun se ilman mitään syytä hajoaa kädessä aivan sirpaleiksi. Nyt on sitten lasinsirpaleita ja haavoja kädet täynnä.

Hihhih. Mä muistan eilisestä, että rupesin baarin puolella ottamaan aika huolella saadakseni ystäväni kiinni. Ja sen, että kivaa oli kans. Mut yksityiskohdat on melkoisen sumeita. Heräsin kyllä omasta sängystä enkä esmeks lattialta, joten aika hyvin sillei.

Taitaa tulla tukka kipeeks tässä kohta.

Back
Ylös Bottom