Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
jussina perjantaina menin miesten vessaan ja siellä oli NAINEN! pientä läppää heitin ja tulos: 110kg mies ryntää vessasta päälle, mutta akka pelastaa tilanteen antamalla kunnon litsarin poskeen! OK menin kotia nukkumaan ja menin eri baariin lauantaina, kello on about 03.45 kun löysin kivan akan, joka pyytää mua kimppakivaan sen äijän kans(olis kiva saada molempiin). Meikä meni ja nussittiin rauhassa äijän kanssa vuorotellen ja yhtáikaa loppuilllasta tajusin, että oli sama pariskunta kun edellisiltana ne kerto mulle, että oli ollu joku konflikti. En kuitenkaan ole varma tunnistiko ne meitsiä! By the way tuli vedettyä triplat arvatkaapa reiät? Äijää en kiskonnu!!!!!!!!!!!!!:eek:
hehe, maailma on pieni :kippis1: .

Joo nyt alkaa olla kesä kohta ohi, ei tässä enää kauaa mee niin elokuu jo kolkuttelee ovella. Nyt ihmiset kannattaa juhlia koska kohta alkaa taas synkkäääkin synkempi Suomen TALVI. Talvella on taas aikaa panostaa reeniin, kesällä kannattaa juhlia, varsinkin jos on nuori, koska nuoruus menee nopeesti ohi, aivan liian nopeesti. Joten nyt kipinkapin kaupasta hakemaan Juotavaa, paitsi että ei taida enää saada juotavaa...No siinä tapauksessa hakekaa viinipullot kellareista ja JUHLIKAA!!! Itsellänihän on kyllä juotavaaa että tänne saa kyllä tulla juomaan jos maistuu :thumbs: . Jatkakaa.

kerrompa lisää. Eukko oli wwe fani ja sen suosikki on edge(jos tiedätte tyypin),sain ennen aktia kunnon ric flair(WHOOOO) lyönnit rintaan ja myöskin pärstään! Hoidettiin hommat ja eukko kerto lyöneensä edellisiltana jotain tyyppiä naamaan tämän sikailtua! Tuskin samassa pienessä baarissa 2 miestä on saanut lättyyn vessassa!!!!

kerrompa lisää. Eukko oli wwe fani ja sen suosikki on edge(jos tiedätte tyypin),sain ennen aktia kunnon ric flair(WHOOOO) lyönnit rintaan ja myöskin pärstään! Hoidettiin hommat ja eukko kerto lyöneensä edellisiltana jotain tyyppiä naamaan tämän sikailtua! Tuskin samassa pienessä baarissa 2 miestä on saanut lättyyn vessassa!!!!

Melko hooceetä. :jahas: Hip hei! Mä taidankin olla suht normaali... :)

Melko hooceetä. :jahas: Hip hei! Mä taidankin olla suht normaali... :)

itekin olen melko KOKEMATON, mutta välillä sattuu tällasia. Jos sais olla 2 NAISEN kanssa niin ok! Tapio tekee kummia tavalliselle suomalaiselle miehelle, kaikkea pervoa paskaa tulee tehtyä, heh! Mutta puntti on noussu niin vitusti, että oksat vekeen!

;) ;) :kippis1: Yksi olunen vielä alas ja sitten baanalle! näin on hommmsat! :urjo: HUOMENNA . toivotaaanb näin! siis ei toivota? ei--.

;) ;) :kippis1: Yksi olunen vielä alas ja sitten baanalle! näin on hommmsat! :urjo: HUOMENNA . toivotaaanb näin! siis ei toivota? ei--.

tyhmä kymysys, mutta miks mun kirjotukset näkyy vitutus tredissä sekä känni tredissä? oon uusi palstalla huomasin vain, että näin kävi. Tarkotus oli kirjottaa vitutus trediin!

Jos piparia on lähdössä hakemaan niin ehdottomasti vaan yksin sinne baariin. Kaverit ne kuitenkin katoaa siitä vierestä kun peliaika koittaa. Muutenkin kaikin puolin helpompaa kaikki käytännön järjestelyt: voit lähteä koska huvittaa, baarin vaihto helppoa ilman helvetinmoista sotilasneuvostoa siitä kuka haluaa mihinkin jne.

Itsellä toteutunut aika useinkin kaava: yksin pohjia->yksin baariin->kaksin kotiin :love:
Hyviä vinkkejä!! :rock: Olen koko illan tissutellut yksin täällä mun kämpässä ja mieli tekisi mennä baariin. Moni kaveri vaan tuntuu olevan intissä/häissä/muualla. Baariin kävelee täältä kymmenessä minuutissa joten sieltä pääsee myös nopeasti pois! Voitten siis suositella, että voin mennä baariin myös yksikseni? kai siellä tuttuja näkyy, toivon ainakin!

heavy@iron, kerro tytöille jotain hyviä juttuja. joko lämpenevät tai sitten ievät! kokeilemallahan se selviää. itse olen käyttäytynyt aivan normaalisti kun naisia on tullut. asenteesta se on kiinni. ei saa olla liian lärvit ja piää pysyö rentona! :kippis1: Onneva!

Noniin, palasin. PAri tuttua löytyi, tanssittiin jne...
MUTTA! Joku jokinorsu yritti kaapata minut! Täytyi paeta baarista. Pelottaa! :(

Jos lähtee yksin baariin, niin seuraa kyllä löytyy, mutta minkälaista? Oli pakko sanoa tekosyyksi, että käyn soittamassa yhden puhelun. Sitten karkasin pedon kynsistä :D

Nyt raejuustot kehissä ja kohta ehkä suklaanougat-jäätelöä :) nyt kun sain ruokaa niin ei pelotakaan enää niin paljon :)

Edit. noniin, raejuustot söin ja nyt otin jäätelöä tähän. kun olen nämä syönyt niin menen nukkumaan :)

Jahas, taas tuli oltua liikenteessä. Fiilis loppui siihen kun päästiin kotibileistä baariin, jotenkin noi diskoteekkipaikat ei oikein enää iske. Tiskillä saa jonottaa puol tuntia ja vitunmoinen ryysis ja se musiikki:wall:

Pitkästä aikaa sitä tajuaa kuinka vittumaista on ajella yödösällä himaan. Kaiken näköisiä finninaamoja lippa vinossa jaksaa ottaa isoa roolia bussissa. Yritä nyt tässä vetää vaatimatonta roolia.. Menkää kotiin nukkumaan!

Juniorit, juniorit...

Edit: Joskus aikoinaan lähdettiin Steissiltä liikenteeseen dösän katolla, eikä siinä vaiheessa tarvinnut tehdä asiasta näin suurta numeroa. Haistakaa paska koko lökäpöksyjengi!

Minäkö kännissä? Mutsiso, senki mulukku.

Miksi minun kaverin eukko tutii mun sängyssä, eihän tää käy laatuun. Hä.

Back
Ylös Bottom