Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mikään juoppo, vaan alkoholisti :D

Hukkasitko tavaroitasi? Rahaa tais hukkua johonki.

Lähtikö muisti? Ei lähde helpolla. Muisti palaa pätkittäin ;)

Ja olithan säkin sitten kiltisti ollut
Montako porttikieltoa tuli? Ei yhtään. Baarissa ollaan nätisti.

Kai muistat sen sun snakari tappelun? Peace.

Tänään kiltisti lapsosten kanssa kotosalla :thumbs:

No olithan säkin ollut kiltisti, pääsit joulupukin kilttien listalle:)

Rankka työ-, koulu- ja treeniviikko takana. Ens viikolla sama juttu. Eli nyt "Crossing The Triangle Of Flames" ja muutama terävä, tarvitseeko muuta sanoa.

Meilla on kunnon vanhanaikaiset kotibileet tanaan! Ihanaa ettei tarvitse lahtea mihinkaan vaan kaikki ihmiset tulevat omaan kotiin.

Illan juomana Desperados. Humalan pyrin pitamaan maltillisena, kannissa olo on yliarvostettua.

Miten helvetissä MINÄ eksyin kuskiksi vaikka lähdin matkaan toiveikkaana ronkelolavan kanssa? Minä ja se lava sitten ajeltiin koskemattomana (toki lava hieman enemmän koskemattomana kuin minä) ympäriinsä. No, viikon päästä sitten.

Miten helvetissä MINÄ eksyin kuskiksi vaikka lähdin matkaan toiveikkaana ronkelolavan kanssa? Minä ja se lava sitten ajeltiin koskemattomana (toki lava hieman enemmän koskemattomana kuin minä) ympäriinsä. No, viikon päästä sitten.

Siis hä, sä olit kuskina ja sua kosketeltiin siinä sivussa? Eiks tommonen oo vaarallista.

Minä istuin kotona, pelasin tietokoneella ja join yhden tölkin olutta. Alkoholitonta. Taitaapi tulla kohta 3kk täyteen ilman viinaa. Että semmosta.

Meleko päissään kyllä. =D Aika karun näköstä oli ku oltiin autolla kruisailemassa oulussa ja satuttiin kohalle ku joku mies oli just jääny auton alle. Hirveet verilammikot ja mies makas keskellä tietä ja paikalla oli lääkäriambulanssista lähtien koko pelastustoimi. Noh, tästä näystä toipuneena vois vielä muutaman drinkin ottaa ja popitella ennen nukkumaanmenoa. : )

Back
Ylös Bottom