Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa. Perjantai ja eilinen lauantai dokattu. Tosin perjantaina firman bileistä kapakkaan ja eilen vaimon kanssa mp-messuilta kallioon kiertelemään. Ostin sixpackin vielä illalla ja muutama olisi kaapissa. Tekisi mieli juoda ne pois mutta vituttaa tää jatkuva dokaaminen. Mulla on ongelma asian kanssa.
Päivät duunissa, illat kouluhommia tai koulussa, sitten himassa vaimo ei tee juuri mitään ja mun pitää vielä hoitaa kotia kaiken päälle. 14 tytärpuolikin on megapissis kun pelkästään minun kasvatus ei riitä. Välillä tuntuu arkenakin että pitää saada nollattua mutta harvemmin. Kuitenkin joka viikonloppu 1-2pvä tulee juotua. Rentouttaa, tulee paremmalle mielelle ja purkaa stressiä.
Kolme viikkoa olin tammikuussa juomatta mutta sitten taas alkoi vkl juomingit, enkä edes juo sammuksiin vaan humalaan asti. Ei ole selkärankaa vaan lopettaa.
Mikä estää tekemästä sellaisia suuria elämänmuutoksia, että alkaisi elo maistua paremmalle?
Mikä estää tekemästä sellaisia suuria elämänmuutoksia, että alkaisi elo maistua paremmalle?
Ei humalaan asti mielellään, sillä huomenna pitäisi vähän opiskella ja joogailla.