Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vaan mieleen, että miksi Valio sulla on ollut tuollaisia pitkiä putkia viime aikoina? Oletko lomalla? Työtön? Onko elämä rempallaan? Vai kolottaako bilehammasta vähän tavallista enemmän?
Ihan uteliaisuudesta kyselen.![]()
Olenko epänormaali opiskelija? Nyt koulujen alun jälkeen olen ryypännyt tasan kerran kun koulu järjesti jotkut bileet, mutta muuten en ole koskenutkaan alkoholiin. Treenaaminen kiinnostaa enemmän ja siihen meneekin iso osa vapaa-ajasta ja suurin osa rahoista menee ruokaan.
Olenko epänormaali opiskelija? Nyt koulujen alun jälkeen olen ryypännyt tasan kerran kun koulu järjesti jotkut bileet, mutta muuten en ole koskenutkaan alkoholiin. Treenaaminen kiinnostaa enemmän ja siihen meneekin iso osa vapaa-ajasta ja suurin osa rahoista menee ruokaan.
Voivoi kun itse pystyisin tohon, niin olisin paljon kireempi ja isompi ukko. Kyllä se väkijuoma on niin hyvää, etten voi siitä luopua :kippis1:
Verkkarit jalassa Hyvät pahat ja rumat dvd:ltä ja kaljaa. Voiko lauantai-iltaa paremmin viettää? :kippis1:
eikö kukaan muu ole kännissä kuin minä?
Mut tais olla viimeinen kerta kun ryyppään Suomessa.