Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli vaan mieleen, että miksi Valio sulla on ollut tuollaisia pitkiä putkia viime aikoina? Oletko lomalla? Työtön? Onko elämä rempallaan? Vai kolottaako bilehammasta vähän tavallista enemmän?

Ihan uteliaisuudesta kyselen. :)

Tuli vaan mieleen, että miksi Valio sulla on ollut tuollaisia pitkiä putkia viime aikoina? Oletko lomalla? Työtön? Onko elämä rempallaan? Vai kolottaako bilehammasta vähän tavallista enemmän?

Ihan uteliaisuudesta kyselen. :)

vuorotyöläinen, kolottaaa vaa viinahammasta tavallista enemmän :D nyt on pitkät vapaat päällä :D 8päivän vapaat.....

Olenko epänormaali opiskelija? Nyt koulujen alun jälkeen olen ryypännyt tasan kerran kun koulu järjesti jotkut bileet, mutta muuten en ole koskenutkaan alkoholiin. Treenaaminen kiinnostaa enemmän ja siihen meneekin iso osa vapaa-ajasta ja suurin osa rahoista menee ruokaan.

Olenko epänormaali opiskelija? Nyt koulujen alun jälkeen olen ryypännyt tasan kerran kun koulu järjesti jotkut bileet, mutta muuten en ole koskenutkaan alkoholiin. Treenaaminen kiinnostaa enemmän ja siihen meneekin iso osa vapaa-ajasta ja suurin osa rahoista menee ruokaan.

Olet. Ainut laatuasi. Yksikään toinen ihminen maailmassa ei ajattele tuolla tavoin.

Saamari kun saikkua on vielä lokakuun loppuun. Kummasti tullu juotua enemmän ku normaalisti ku voi juoda ihan millon haluaa. Vielä ei oo pötsi kasvanu, mutta sitä odotellessa...

Täällä toinen epänormaali :D viimeksi koskenut alkoholiin kesäkuun alussa ja en aatellut tänä vuonna enää koskea.( juoda edes yhtä kaljaa)

Voivoi kun itse pystyisin tohon, niin olisin paljon kireempi ja isompi ukko. Kyllä se väkijuoma on niin hyvää, etten voi siitä luopua :kippis1:

Tossa piilee vaan semmonen "ongelma" kun ei oo juonu yli puoleen vuoteen niin ei jumalauta 6 kaljaa niin on ihan tuubassa, niin nololta kun se kuulostaakin, mutta on kokemusta ja seuraavan kerran kun tulee taas joskus juotua, niin tiedän jo nyt ettei sen kännin hankkimiseen sitten hirveesti vaadita. Joskus meni kossupullo ja siihen vielä mäyräkoira ja sitten vasta alettiin olemaan suht pää juntturassa.

Hirvee työpäivä takana, parin tunnin päikkärit takana ja kohta kova känni edessä !

Ps: Huomenna iltaan töihin !

Ei viä... Kohta on.

pientä nostatusta....neloskaljaa, perusanaali.

Oon ihastunu mojitoihin. Helppo väsää ja virkistävän raikasta juotavaa! Saattaa nousta jopa hattuun. Perhana ku jonku synttäreille oon menossa mutta yhteyshenkilö ei oo viel ottanu yhteyttä että on ite siellä. En osaa sinne ilman.

Kuka lähtee maanantaina ulos? No ravintolaväki tietenkin! Ja senhän tietää et mitä siitä seuraa...

Vedettiin sit parhaan kaverin/entisen kämppiksen kanssa kunnon old school-ilta. En edes uskalla miettiä paljonko juotavaa ja/tai rahaa meni, muistan vaan et jossain vaiheessa mulla oli edessä calimucho, jallukola, malibuananas, bisse ja 2 shottia ja sit joku 15min myöhemmin olikin enää vaan yksi juotava :jahas:

Tulin pikkusiskon luo joskus aamuyöllä ympärikännissä, herätin sen ja ilmeisesti riideltiin, koska menin patjan kanssa parvekkeelle nukkumaan ja soitin sit äidille (???!!) et pikkusisko pakotti mut parvekkeelle :D Sisko haki mut sit sisälle ja pidin tyttöparkaa hereillä tunnin selittäessäni miten ikävä mulla on Damiin ja miten paljon rakastan mun parasta kaveriani...
Oli kyllä silti tosi hauska ilta, tuli ihan vanhat hyvät ajat mieleen :) Mut tais olla viimeinen kerta kun ryyppään Suomessa.

muita pikkulauantain juhlijoita? Tai no, en tiiä juhlimisesta, yksin ryyppään himassa vitutukseen, mut pakko oli korkkaa ja onhan tässä kuukauden taukoki alla.

Back
Ylös Bottom