Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Puolalaisten kanssa asumisesA on hyviä ja huonoja puolia.

Huonot puolet ovat, että ne ovat aina kännissä puhuen toisilleen niiden rumalla kielellään.

Hyvä puoli on, että niillä on aina paljon vodkaa.

Smirnoff on ainoa kirkkaista mitä pystyy juomaan lämpimänä ilman irvistystä.

Smirnoff on ainoa kirkkaista mitä pystyy juomaan lämpimänä ilman irvistystä.
Smirre on kyllä hyvää, mutta mun mielestä Russki Standard on vielä parempaa. Menee helposti lämpimänäkin ilman mitään irvistyksiä tai jälkipoltteita.

Mä olen aina tykännyt juoda viinani raakana, ilman mitään höpöhöpöblandiksia. Mitä kylmempää, sitä helpommin se menee alas. Kossu, Tapio ja Tasavalta ovat makunsa puolesta aika kuraa, kun taas venäläiset klassikot ovat sieltä parhaimmasta päästä. Smirnoff ja Russki Standard onkin jo mainittu, mutta lisäisin listaan vielä Stolisjanan ja Moskovskajan. Pakastinkylmänä ei alkoholi maistu niissä juuri ollenkaan.

Ei mee enää raakana alas oikein mikään :( Salmiakkikossukin tekee tiukka. Tai no hyvä konjakki menee, mutta kuka vulgaari idiootti ny konjakilla vetelis perseitä? Vodka oli ennen erittäin hyvää raakana, muttei enää pysty ja ihan sama kossun kanssa :curs:

Mä olen aina tykännyt juoda viinani raakana, ilman mitään höpöhöpöblandiksia. Mitä kylmempää, sitä helpommin se menee alas. Kossu, Tapio ja Tasavalta ovat makunsa puolesta aika kuraa, kun taas venäläiset klassikot ovat sieltä parhaimmasta päästä. Smirnoff ja Russki Standard onkin jo mainittu, mutta lisäisin listaan vielä Stolisjanan ja Moskovskajan. Pakastinkylmänä ei alkoholi maistu niissä juuri ollenkaan.

komppaan, stolisjana on pirun hyvää vodkaa...

Tai no hyvä konjakki menee, mutta kuka vulgaari idiootti ny konjakilla vetelis perseitä?

Esimerkiksi minä. Jostain syystä 90% urakoitsijoilta vuoden aikana saaduista lahjusviinoista on konjakkia.

niin joo, täytyykin testata tuota Russki Standardia joskus.

Eipä känniä mutta maistelultu tuossa pariakin viskiä ja pelattu pleikalla. No ehkä pieni,sievä,mukava nousu ja kohta rupeen nukkumaan....

Back
Ylös Bottom