Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
80% virua ja olutta menny. oksensin jo kerran lavuaariin(en kerinny vessaan). nyt jatkuu homma, en ole edes kännissä. Baariin parin h pästä.

pakko kiriä tahtia.

Nyt jo kotona. Muutama tuoppi olutta ja yksi lonkero tuli baareissa otettua pohjille juodun valkoviinin lisäksi. Tuttujakin näin, ja erään naispuolisen tutun kanssa oli hyvät keskustelut.:) Ristin sormeni tulevaisuuden kannalta.

Jos vielä ainakin yhden tölkin Karjalaa auki sihauttaisi. Musiikki on hyvää irlantilaista folkia ja mihin tässä kiire olisi. Maanantaina äidinkielen essee-yo, mutta eihän siihen voi lukea, vai voiko? Olen ulapalla tuulen vietävänä. Se kuljettaa mystistä optimisti-jollaani kohti uusia seikkailuja, kohti ikuisen unohduksen kanjoneita, joissa en voi vastustaa toivon ja viisauden seireenien haaveilevaa kutsua. Se on minut iäksi hävittävä.

Sitä ennen Karjala maistuu.

Joo o. Olipas kusinen ilta. Bisse maistu siihen asti kunnes pubiin astuin. Iski kunnon ahdistus sitä räkälää ja touhua kohtaan. Tajusin onneks hipsiä kotiin päin.

Joopasen joo, tuli juotua yks siideri ja kaksi kaljaa, kunnes kaveri halus että olen humalassa. Tulipas kiskottua pari absinttia (lue: vahvempaa viinaa).

Janpa, absintti on jees :D varsinki cannabis absintti, vittu se kolisee niin päähä ja viel oudol taval D::DD_S

Ei olis kyllä yhtään huvittanu juoda eilen mut ei niitä teinipippaloita olis selvinpäin kestänyt. Join sitten ihan liikaa, mutta en (muistaakseni) tehnyt mitään tyhmää, lähinnä avauduin ihmisille ja juttelin henkeviä :D Nyt safkaa ja Kumman kaa-jaksoja, kyllä tää tästä.

Tulipas oltua hyvillä pihoilla eilen:rolleyes:. Kovin paljon en kyllä omasta mielestä juonu, mutta silti loppuillasta ei oikein muista mitään... Rahaa meni varmaan vitusti:down:. Onneks ei ens viikonloppuna tartte ryypätä.

Ei olis kyllä yhtään huvittanu juoda eilen mut ei niitä teinipippaloita olis selvinpäin kestänyt. Join sitten ihan liikaa, mutta en (muistaakseni) tehnyt mitään tyhmää, lähinnä avauduin ihmisille ja juttelin henkeviä :D Nyt safkaa ja Kumman kaa-jaksoja, kyllä tää tästä.
Eli loppujen lopuksi olit itsekkin juuri tyypillinen teinipippaloiden asukki :)

Eli loppujen lopuksi olit itsekkin juuri tyypillinen teinipippaloiden asukki :)

Piti edes yrittää sopeutua joukkoon ;) Tosin en nuollut kenenkään kanssa, hyppinyt ympäriinsä puolialasti, kaatuillut ja örveltänyt, kiljunut enkä myöskään saanut itkukohtausta. Sen verran aikuisempi olin :D

Piti edes yrittää sopeutua joukkoon ;) Tosin en nuollut kenenkään kanssa, hyppinyt ympäriinsä puolialasti, kaatuillut ja örveltänyt, kiljunut enkä myöskään saanut itkukohtausta. Sen verran aikuisempi olin :D

no ikäs puolesta sovit ainaki joukkoon:D

Voi vittu :lol2:

Kaveri soitti illalla jossain 6 aikaan että on ostanut jonkun vitun saaren missä oli mökki, saunat, ja muut vermeet:D Eipä siinä, vitusti porukkaa, viinaa ja ruokaa mukaan.
Kun ruoka oli loppu mietittiin että mitä vittua nyt syödään. Joku (minä) sai idean että soitetaan Koti pizzaan ja tilataan tänne pizza. En muista mitä tapahtui, ei kyllä saatu pizzaa sinne saarelle. Sitten mietittiin että nyt baariin. Hmm, milläs takasin?
Venettä ei kukaan älynnyt sitoa tullessa ja sehän oli hävinnyt. Just, kaveri on soittamassa rajavartioston helikopteria hakemaan. EI SAATANA, nyt se luuri tänne!!
Kaveri sitten kävi hakemassa meidät jollain pikkusella veneellä joka ei oikein jaksanut kulkea siinä lastissa, taas joltakin huippuidea, kaljat järveen --->
nonni nyt oli 120 kaljaa järvessä, meinas lähteä kaveri perässä.
Sitten meikän kämpille LIFTAAMALLA joltain rekkakuskilta kyyti.
Meillä sitten Autot tulille ja baariin.
Baarissa ekana "30 jägermaisteria" . "30?" kyllä!
Ne hävis kohtuu nopeasti. Sitten siellä juotiin valomerkkiin asti, sitten jonkun kebun kautta meikän kämpille punkkaamaan. Aamulla oli kaikilla krapula paitsi mulla, result of hard training you know. Ja ens viikonloppuna uusiks!

Prayerin tarina on kuin suoraan jostain hyvästä komediasta. Se on oikein että sattuu ja tapahtuu..:rock:

Mua tärisyttää vieläkin. Ei oo kivaa olla kahta päivää krapulassa.:(

Back
Ylös Bottom