Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sinulle?
kyllä.
´+saan vasta codin ens viikolla :( pelataa sit:joulu6:jp pian hakkaamaan liveen cod4?
lisää hiono listaas ;)
No jos esim. kyttyrälle annat niin saat turpaan. Tosin tupla-anaali on ihan ok myös.
E: Mitäköhän mun suusta pääsee, kun tulen humalaan....?
Melokaa meloillanne vittu muualla ku mun anaalis.
No jos esim. kyttyrälle annat niin saat turpaan. Tosin tupla-anaali on ihan ok myös.
luin postin kyllä. en tosin ole livessä jos sitä tarkoitat, hihihi. lisään siut huomena pyllykaverikseni :haart:JP luiksä mun postia. vastaa prkle, tai saat todellakin keppiä ;)
Eiku tuut nyt läski heti pelaan. Viina nousee päähän sopivasti.luin postin kyllä. en tosin ole livessä jos sitä tarkoitat, hihihi. lisään siut huomena pyllykaverikseni :haart:
ku en pysty. oon liian kovissa jo nyt.Eiku tuut nyt läski heti pelaan. Viina nousee päähän sopivasti.
nyt ois persettä tarjolla. täällä ja heti!!!
kuulostaa kieltämättä aika herkulkliseltaHaluan tukkia poistoreikäsi juustokabanossillani.

kuulostaa kieltämättä aika herkulkliselta![]()
en oo manne. kortonkia en käytä. saanko laittaa paljaalla?Tsoi harmi, että olet manne. Osaatko käöuttää kortsua?
en oo manne. kortonkia en käytä. saanko laittaa paljaalla?
ottaminen on kivaa.Kipiä varmaan joo. Mutta mun kanssa sun on syytä olla ottavana osapuolena.
Ei kai sun reiästä tipu sitten suklaata sohvalle?
ottaminen on kivaa.
reijästä tippuu jos tippuu.
mut se on kivaa.