Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ku on kattellu näit Wlogei joskus täl uudel 60 vauhdil, niin näyttis joskus soittaa soppari irti, ja näyttö pimihau. Tästä syystä oon kattellu vaa 480 laadulla. Kokoonpanon oon kasannu vuonna 2011, ja integroitu kusine näyttis emoo.

Ai saatana nyt on elämä niin kohdillaan.
2h istuin saunassa ja vajaan 12 päkin vetäsin keppanaa. Nyt makailla sohvalla, vetää lonkkua ja kuunnrlla musiikkia. Ihan yksinään vain kotona rentoutua, viime kerrasta onkin jo aikaa.
On vaan niin saatanan hyvä olo kun on kaikki kohdallaan elämässä :D

-Vakkarityö ja helvetin hyvät työkaverit ja ei vituta mennä töihin
-viikon päästä tilipäivä
-auto toimii lopultakin niin kuin pitääkin
-selätin aknen
-tullut tavattua uusia kavereita

-ja vaikka sun mitä, ihan vitun hyvä fiilis ja tekee mieli vaan laulaa ja rummuttaa ilmaan!

Alkoi tytöttämään:

booli02.jpg

Turistikuvan jallupullo muuttuikin nautintoaineeksi retkelle. :kippis1:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pari Solia jos naukkailis. Sillähän se flunssa lähtee paremman (jägermeisterin) puutteessa.
Viime jägermaister toi mulle sen flunssan, jota sillä pitäs selättää että ei se aina ihan siitä ole kiinni.
Joskohan kesän helteet olis ohi ja säännöllisen oluen nauttimisen voisi taas hetkeks lopettaa.

Viime jägermaister toi mulle sen flunssan, jota sillä pitäs selättää että ei se aina ihan siitä ole kiinni.
Joskohan kesän helteet olis ohi ja säännöllisen oluen nauttimisen voisi taas hetkeks lopettaa.

Mitä suotta.. nyt tulee syksy ja syysmasennus nii ölppöstäki kuluu enemmän :confused:

Tässä on nyt joku 3h haettu ja just toivon mukaan tulemaisillaan, se nousu nimittäin.
Bottoms up beibi beibii!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom