Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eilen piti ottaa vaan saunaoluet velipojan kanssa mutta vittu lapasestahan se taas läks.. saunan jälkeen kaupasta lisää kurkunkostuketta ja illemmasta kapakkaan istumaan. Tai no käytiin sitä useammassakin vaan en kyllä muista juuri mitään. Puol 5 aikaan olin kuulemma kotona ja äsken heräsin. Vittu miten paska olo ja varmaan vieläkin promilleja..
Uutena vuotena en kyllä satavarmasti juo, siitä laitan vaikka munan pantiks. Pitää varmaan porukoille lähtee niin eipähän tule juotua :D

Eipä ole noin tainnut käydä kotona 7 (?) vuoteen.

Tykkään pitää pikku reserviä, on mitä tarjota. Tuossa osa valikoimasta, sitten tietysti perus kuravodkat.

20141228_121023.webp

Ite tänään kuskina illasta ja sit kahtoo ku idiootit ampuu rahansa taivaalle. Vois kyllä pitää tipattoman tammikuun ja vaikka pidempään jos kykenee

Viime viikolla tuli otettua turhan paljon, joten nyt mennään saunakaljan voimalla, tai tarkemmin 2x0,5l. En tosin oikein muutenkaan ole kiinnostunut kalenterijuopottelusta. Juhannus poikkeus joka vahvistaa säännön :D.

Tarjoiduin jopa "julkisesti" kuskiksi, jos joku yöllä kaipaa kyytiä. Tällaista ei montaa kertaa mun elämän aikana ole tapahtunut.

Noniin. Nyt kävi näin. Viinaa olin tätä iltaa varten tilannut kaverin tuomana kiinasta asti, ja hirvee kännijännäri ollu päällä viimeset kolme päivää. Tän päivän aikana oon sitten tullut kipeeks, voi vitun kuustoista. Taino, voishan sitä lähteä kokeilemaan jospa se flunssa lähtis baijiun voimalla.

Kipeenähän sitä just pitää dokata kun ei voi oikein treenatakkaan. Auttaa tukkoisuuten, kurkku kipuun jne. lähes kaikkiin flunssan vaivoihin.
Aamulla tosin voi olla aika romuna kun on flussa ja järkyttävä darra samaan aikaan:D
Kaljalla mennään tänään, tai oikeestaan menty eilisestä asti, slurps:kippis1:

Kipeenähän sitä just pitää dokata kun ei voi oikein treenatakkaan. Auttaa tukkoisuuten, kurkku kipuun jne. lähes kaikkiin flunssan vaivoihin.
Aamulla tosin voi olla aika romuna kun on flussa ja järkyttävä darra samaan aikaan:D
Tolla asenteella itsekin tänään menen. Kavereidenkin kanssa ollaan tota ihmetelty: Vähän on flunssan oireita, mutta silti lähtee dokaamaan. Seuraava päivä yhtä helvettiä kun on darra JA flunssa, mutta sitä seuraavana päivänä on taas fit for fight ja pääsee jopa salille. Nyt siis sitä baijiua. Perjantaina kyykkyjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom