Ahahahah, sehän se! Ei vittu, kiitos nyt oikeasti:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla olis 2 elokuvaa hakusessa.
ja "vinki" on aika heikot,kun molemmat leffat oon nähny joskus 10-15v sitten.
leffa nro: 1
Amerikkalainen/canada? Tukkimettä hommia jne. Paul newman tulee pää roolin vetäjästä mieleen, tai sitten muistan väärin.
2 kohtaa leffasta jäänyt erintoten mieleen, päähenkilö sahaa johtajan(?) pöydän kahtia moottorisahalla ja toinen kohta missä joku hukkuu jokeen kun jää tukin alle kun lisäapua ei tule ajoissa..
Aika heikot on tuntomerkit, mutta yritetään. Eli kyseessä on tämän vuosituhannen puolella tehty ruotsalainen elokuva, missä jossakin kohtaa joku pappa huutaa jollekin kaljulle Subaru Impreza-kuskille "Mee helvettiin sen Aku Ankka-autos kanssa, kalju saatana!!" Kaverit olivat joskus Canal+:lta nähneet.
Naked LunchKadoksissa erittäin outo elokuva.
Leffa muistaakseni kertoi kirjailijasta joka tykitti suoneen esim. hyönteismyrkkyä, mukana oli myös puhuvia torakoita/kuoriaisia/kirjoituskoneita. Muistaakseni elokuva perustui jonkun kuuluisan kirjailijan teokseen.
Tämä näytettiin meille joskus koulussa ja telkkaristakin tuli tässä lähi vuosina.
Kovin vähän jäi kuvasta mitään mieleen. Outo se ainakin oli.
VUI SERBI, KAHEN KILON SERBI!! Kiitoksia ihan perhanasti, olin jo varma etten ikinä löytäis tätä!!:haart:
Näin joskus mainoksen trilleri tai kauhuleffasta ja huonosti muistettuna ja selitettynä meni jotenkin näin: pariskunta asettui johonkin motelliin ja vilkas telkkaria, ja näytti tapahtuvan kauheita, sitten ne tajus että se oli siinä samassa huoneessa tapahtunutta. Jotakuinkin noin siitä muistan. Kiitos avusta etukäteen.
Minkä rotuinen naaras oli kyseessä? Silikonilla vuorattu?? Mitään tatuointeja tai muuta poikkeavaa???Jörnöleffa
Minkä rotuinen naaras oli kyseessä? Silikonilla vuorattu?? Mitään tatuointeja tai muuta poikkeavaa???
Edit: Viddu mitä ensipostaus äijällä :D
Mä näin joskus pätkän sellasesta leffasta missä joku 6 tyyppiä asuu jossain talossa keskellä metsää ja niitä vissiin kuvataan..sitte joku äijä tuli sinne ja nussii yhtä niistä muijista tai jotain :D en kuitenkaan nähny leffaa loppuun ja se vaikutti jännältä. Oisko kellään tietoa mikä se mahtais olla näin lyhyellä kuvauksella? :D
Aivan, kiitos.